Terug

Horloge beschadigd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Mister Minit

31/07/2021

Bij vervanging van batterij wordt mijn horloge zwaar beschadigd

Berichten (8)

Mister Minit

Naar: L. V.

06/08/2021

Beste,In welke winkel is het gebeurd ?Kunnen wij een telefoonnummer waar wij kunnen U eventueel bereikenBedanktCustomer ServiceMinit Benelux NV - Industrielaan 25, Zuid III - 9320 ErembodegemOndernemingsnummer: BE 0414.907.404-RPR DendermondeE-mail policy::emailpolicy.minit-europe.com/beneluxPPlease consider the environment before printing this e mail.

L. V.

Naar: Mister Minit

06/08/2021

Het gebeurde in Carrefour: Herkenrodesingel 2, 3500 HasseltMijn GSM is 0472180571Yuriy

L. V.

Naar: Mister Minit

06/08/2021

Het gebeurde 31/07/21

Mister Minit

Naar: L. V.

16/08/2021

Beste,De franchisenemer is momenteel in verlof. Hij gaat contact nemen met U als hij terug isMvg,Customer ServiceMinit Benelux NV - Industrielaan 25, Zuid III - 9320 ErembodegemOndernemingsnummer: BE 0414.907.404-RPR DendermondeE-mail policy::emailpolicy.minit-europe.com/beneluxPPlease consider the environment before printing this e mail.

Mister Minit

Naar: L. V.

23/08/2021

Beste klant,Excuses voor het laattijdig antwoord, we zijn net terug uit verlof.Wij zullen uw uurwerk naar een juwelier brengen.Gelieve hiervoor uw uurwerk binnen te brengen zodat we het nodige kunnen doen.Met vriendelijke groeten,Mister MinitHasselt

Mister Minit

Naar: L. V.

11/09/2021

Beste klant,Op 23/8/21 hebben wij u laten weten dat we een oplossing bieden voor uw uurwerk.Sindsdien hebben we helaas niets meer vernomen van u.Gelieve uw uurwerk binnen te brengen zodat we een gepaste oplossing kunnen bieden.Met vriendelijke groet,Mister MinitHasseltGeschreven op 11/09/2021

L. V.

Naar: Mister Minit

13/09/2021

Beste,Er was geen reactie van jullie voor meer dan 1 maand. En dan 16/08 was er een bericht dat de franchisenemer in verlof is... Ik kan niet drie maanden wachten tot ik service krijg. Dus ging ik naar de juwelier en liet hem polijsten, maar de kras zo diep was dat hij nog steeds zichtbaar is. Foto is in bijlage. Groeten,Yuriy

Mister Minit

Naar: L. V.

13/09/2021

Beste klant,Onze klantendienst heeft u op 6/8 (7 dagen na uw bericht) geantwoord dat de Mister Minit winkel in Hasselt gesloten was wegens vakantie en dat u verder zou geholpen worden zodra we uit verlof waren.De eerste openingsdag na het verlof heb ik u bericht dat u uw uurwerk mocht binnenbrengen. Dit was op 23/8.We hebben hier helaas nooit reactie op mogen ontvangen.Op eigen initiatief hebben u opnieuw proberen te contacteren via de test aankoop site.U antwoord vandaag 13/9 dat u al zelf naar een juwelier bent gestapt maar dat het krasje nog niet helemaal verdwenen is.Wij bieden u nogmaals de mogelijkheid om uw uurwerk binnen te brengen.Onze hersteldienst van uurwerken zal kijken wat de mogelijkheden zijn.Met vriendelijke groeten,Mister MinitHasselt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform