Alle openbare klachten
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
Volg onze stappen en verstuur je klacht meteen naar het bedrijf
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
Bekijk het antwoord in je persoonlijke ruimte voor je een volgende actie onderneemt.
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf?
Bel ons! Onze advocaten helpen je
Deel maar geleverd
Beste, ik ordernummer 60016049 is maar gedeeltelijk geleverd, via Muller Textiles. Andere producten niet. Ik kan ook via mijn account geen lopende bestellingen vinden.
gordijnen werden te kort gemaakt en Leenbakker weigert mee te werken aan een oplossing
De gordijnen werden door Leen Bakker te kort gemaakt en ik zou 100 euro moeten betalen voor de retouche (zoom kan uitgelegd worden, zodat ze wel zouden passen).
gordijnen werden te kort gemaakt en Leenbakker weigert mee te werken aan een oplossing
Ik bestelde zeer dure gordijnen en moest bij levering vaststellen dat ze 2 cm te kort werden gemaakt. De maat moest echter perfect zijn, gezien indien te kort ze boven de vensterbank komen en indien te lang ze op de verwarming zouden hangen. Na talloze telefoons met de klantendienst én bezoeken aan de winkel én dan ook nog telefoons naar de winkel, waarbij beloftes werden gedaan die dan nadien terug werden ingetrokken is de conclusie dat ze kunnen retoucheren, maar dat er dan herstelschade zal zijn én dat deze retouche mij 100 euro zou kosten (ook heel vreemd dat dit zo een rond bedrag is en dit de week ervoor nog 42 euro zou kosten... Het minste wat kan verwacht worden is dat de retouche toch gratis zou zijn...
Weigering retournering
Geachte mevrouw/heer, Op 15 juli 2024 hebben wij Happy Garden buitenstoelen aangekocht op jullie website. (order 73697640) Wij zijn niet tevreden van het kleur van de stoelen, dus graag willen wij deze retourneren. Op 7 augustust hebben wij gebeld naar de klantendienst van Leenbakker, die hebben ons doorverwezen naar Happy Garden. Wij hebben inmiddels een mail naar Happy Garden gestuurd, meermaals getelefoneerd waarbij de telefoonkosten al oplopen tot meer dan 50 euro. Wij worden NIET verder geholpen. Wij hebben, zoals vermeld op jullie website, recht op 30 retourdagen. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 15 augustus reactie en een actieplan om de stoelen te retourneren. De stoelen zitten nog in de doos en de dozen zijn onbeschadigd. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht
Gordijn gekocht, niet geplaatst en ook geen gordijn achtergelaten
BesteOp 7-12 heb ik bij jullie gordijnen besteld, de firma ‘de klusjesman’ via jullie, heeft 4 van de 5 gordijnen komen plaatsen op 13/2. Echter lukte de 5de gordijn ter waarde van €120,86!!! Niet wegens ijzer.De klusjesman zei ons dat de adviseur die ter plaatse is komen meten (waar ook voor betaald werd!!!) perfect kon weten dat daar ijzer aanwezig was met als gevolg dat daar niet geboord kon worden.Na een zware teleurstelling die dag, want voor zo’n bedrag verwacht je service, nam de klusjesman de 5de gordijn terug mee. Ik ben al verschillende keren langs geweest bij de winkel waar ik toen geholpen werd maar die kunnen mij enkel de volgende oplossing geven: een nieuwe gordijn kopen die in het plafond bevestigd dient te worden. Punt 1 is het niet onze fout dat daar ijzer zat en dat de adviseur dit niet heeft gemeld & punt 2 betaalde ik reeds maar liefst €120,86 voor een gordijn die noch geplaatst is, noch in ons bezit is. Ik vind deze klantenservice alles behalve goed en hoop op een deftige concrete oplossing. Nu heeft een gefrustreerde klant enkel en alleen €120,86 betaald voor iets die niet in orde is!Hopend op uw respons met een deftige oplossing
Niet geleverd
Beste,ik bestelde bij leen bakker 2 husky vellen, post nl heeft een pakket geleverd op 6 december 2023,dit pakket was opengesneden, en ontbrak 1 vel,die man van post nl zei dit lever ik niet zo af,dit wordt terug gezonden.en heeft het terug meegenomen.ik heb direct een mail gestuurd naar leen bakker tot op vandaag geen antwoord.ik heb ook de klantendienst al veel malen geprobeerd te bereiken geen gehoor.zowel telefonisch als per mail.ze antwoorden op niets en ik krijg ze niet aan de telefoon.ik bel op verschillende uren dus altijd zo druk denk ik niet dat dit bestaat.ik laat de telefoon ook open liggen en dit soms voor 3 kwartier,niemand aan de lijn.ik weet dus niet meer wat ik moet doen.het koste 86 euro dus niet weinig geld om het zo voorbij te laten gaan.daarom zijn jullie mijn laatste hoop.bedankt
reeds friemaal datum gewijzigd
Beste, op 23/12/2023 bestelde ik 6 eetkamerstoelen Serge (art. 10302260). Door Jullie werd 3jan2024 voorsgesteld maar omdat we dan niet thuis waren, heb ik dit gewijzigd in 04jan2024. De track & trace link voor post NL en het bijgaand bericht liet me verstaan dat het op 4jan tussen 11u45 en 15u45 zou geleverd worden. OP 4jan terug bericht dat het op 5jan tussen 11u45 en 15u45 zou geleverd worden. Vandaag 5januari om7u41bericht dat het morgen tussen 11u00 en 13u45 geleverd ging worden. Nu om 9u21 lees ik dat het vandaag tussen 16u40 en 18u40 gaat geleverd worden. Wat is het nu eigenlijk?
Hi, wat vervelend...
Hi, Leen Bakker, wat vervelend dat u me nog steeds niet terugbetaald hebt. Mijn aankoop werd meer dan een maand geleden (8 november 2023) geweigerd en nog steeds niet terugbetaald. U kan me contacteren op mijn GSM-nummer of beter nog: direct mijn geld terugstorten.
Graag terugbetaling Leen Bakker
Beste, ik wacht nog steeds op de terugbetaling van mijn retour. Ik hoor al weken bij de klantendienst dat het geld gestort is maar de weg is blijkbaar lang en hobbelig. We betalen met een muisklik en daarna zijn we aan u overgeleverd, u hebt de macht in handen. Proficiat!Een reactie of antwoord graag.
Problemen met terugbetaling
Beste, je voorstel om nog eens uw klantendienst te bellen (na contact met andere klachtendienst) ligt me niet. Ik heb reeds 3x contact opgenomen met uw klantendienst en wacht nog steeds op de terugbetaling.Ik heb de creditnota aan u van het betrokken bedrijf gezien die mijn product leverde.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten