Terug

gordijnen werden te kort gemaakt en Leenbakker weigert mee te werken aan een oplossing

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

S. D.

Naar: LEEN BAKKER BELGIE

05/11/2024

Ik bestelde zeer dure gordijnen en moest bij levering vaststellen dat ze 2 cm te kort werden gemaakt. De maat moest echter perfect zijn, gezien indien te kort ze boven de vensterbank komen en indien te lang ze op de verwarming zouden hangen. Na talloze telefoons met de klantendienst én bezoeken aan de winkel én dan ook nog telefoons naar de winkel, waarbij beloftes werden gedaan die dan nadien terug werden ingetrokken is de conclusie dat ze kunnen retoucheren, maar dat er dan herstelschade zal zijn én dat deze retouche mij 100 euro zou kosten (ook heel vreemd dat dit zo een rond bedrag is en dit de week ervoor nog 42 euro zou kosten... Het minste wat kan verwacht worden is dat de retouche toch gratis zou zijn...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform