Meest recente klachten

F. V.
18/09/2025

Deel maar geleverd

Beste, ik ordernummer 60016049 is maar gedeeltelijk geleverd, via Muller Textiles. Andere producten niet. Ik kan ook via mijn account geen lopende bestellingen vinden.

In behandeling
S. D.
12/11/2024

gordijnen werden te kort gemaakt en Leenbakker weigert mee te werken aan een oplossing

De gordijnen werden door Leen Bakker te kort gemaakt en ik zou 100 euro moeten betalen voor de retouche (zoom kan uitgelegd worden, zodat ze wel zouden passen).

Afgesloten
S. D.
5/11/2024

gordijnen werden te kort gemaakt en Leenbakker weigert mee te werken aan een oplossing

Ik bestelde zeer dure gordijnen en moest bij levering vaststellen dat ze 2 cm te kort werden gemaakt. De maat moest echter perfect zijn, gezien indien te kort ze boven de vensterbank komen en indien te lang ze op de verwarming zouden hangen. Na talloze telefoons met de klantendienst én bezoeken aan de winkel én dan ook nog telefoons naar de winkel, waarbij beloftes werden gedaan die dan nadien terug werden ingetrokken is de conclusie dat ze kunnen retoucheren, maar dat er dan herstelschade zal zijn én dat deze retouche mij 100 euro zou kosten (ook heel vreemd dat dit zo een rond bedrag is en dit de week ervoor nog 42 euro zou kosten... Het minste wat kan verwacht worden is dat de retouche toch gratis zou zijn...

Afgesloten
K. V.
12/08/2024

Weigering retournering

Geachte mevrouw/heer, Op 15 juli 2024 hebben wij Happy Garden buitenstoelen aangekocht op jullie website. (order 73697640) Wij zijn niet tevreden van het kleur van de stoelen, dus graag willen wij deze retourneren. Op 7 augustust hebben wij gebeld naar de klantendienst van Leenbakker, die hebben ons doorverwezen naar Happy Garden. Wij hebben inmiddels een mail naar Happy Garden gestuurd, meermaals getelefoneerd waarbij de telefoonkosten al oplopen tot meer dan 50 euro. Wij worden NIET verder geholpen. Wij hebben, zoals vermeld op jullie website, recht op 30 retourdagen. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 15 augustus reactie en een actieplan om de stoelen te retourneren. De stoelen zitten nog in de doos en de dozen zijn onbeschadigd. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Afgesloten
C. W.
25/03/2024

Gordijn gekocht, niet geplaatst en ook geen gordijn achtergelaten

BesteOp 7-12 heb ik bij jullie gordijnen besteld, de firma ‘de klusjesman’ via jullie, heeft 4 van de 5 gordijnen komen plaatsen op 13/2. Echter lukte de 5de gordijn ter waarde van €120,86!!! Niet wegens ijzer.De klusjesman zei ons dat de adviseur die ter plaatse is komen meten (waar ook voor betaald werd!!!) perfect kon weten dat daar ijzer aanwezig was met als gevolg dat daar niet geboord kon worden.Na een zware teleurstelling die dag, want voor zo’n bedrag verwacht je service, nam de klusjesman de 5de gordijn terug mee. Ik ben al verschillende keren langs geweest bij de winkel waar ik toen geholpen werd maar die kunnen mij enkel de volgende oplossing geven: een nieuwe gordijn kopen die in het plafond bevestigd dient te worden. Punt 1 is het niet onze fout dat daar ijzer zat en dat de adviseur dit niet heeft gemeld & punt 2 betaalde ik reeds maar liefst €120,86 voor een gordijn die noch geplaatst is, noch in ons bezit is. Ik vind deze klantenservice alles behalve goed en hoop op een deftige concrete oplossing. Nu heeft een gefrustreerde klant enkel en alleen €120,86 betaald voor iets die niet in orde is!Hopend op uw respons met een deftige oplossing

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform