Terug

reeds friemaal datum gewijzigd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. N.

Naar: LEEN BAKKER BELGIE

05/01/2024

Beste, op 23/12/2023 bestelde ik 6 eetkamerstoelen Serge (art. 10302260). Door Jullie werd 3jan2024 voorsgesteld maar omdat we dan niet thuis waren, heb ik dit gewijzigd in 04jan2024. De track & trace link voor post NL en het bijgaand bericht liet me verstaan dat het op 4jan tussen 11u45 en 15u45 zou geleverd worden. OP 4jan terug bericht dat het op 5jan tussen 11u45 en 15u45 zou geleverd worden. Vandaag 5januari om7u41bericht dat het morgen tussen 11u00 en 13u45 geleverd ging worden. Nu om 9u21 lees ik dat het vandaag tussen 16u40 en 18u40 gaat geleverd worden. Wat is het nu eigenlijk?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform