BesteOp 7-12 heb ik bij jullie gordijnen besteld, de firma ‘de klusjesman’ via jullie, heeft 4 van de 5 gordijnen komen plaatsen op 13/2. Echter lukte de 5de gordijn ter waarde van €120,86!!! Niet wegens ijzer.De klusjesman zei ons dat de adviseur die ter plaatse is komen meten (waar ook voor betaald werd!!!) perfect kon weten dat daar ijzer aanwezig was met als gevolg dat daar niet geboord kon worden.Na een zware teleurstelling die dag, want voor zo’n bedrag verwacht je service, nam de klusjesman de 5de gordijn terug mee. Ik ben al verschillende keren langs geweest bij de winkel waar ik toen geholpen werd maar die kunnen mij enkel de volgende oplossing geven: een nieuwe gordijn kopen die in het plafond bevestigd dient te worden. Punt 1 is het niet onze fout dat daar ijzer zat en dat de adviseur dit niet heeft gemeld & punt 2 betaalde ik reeds maar liefst €120,86 voor een gordijn die noch geplaatst is, noch in ons bezit is. Ik vind deze klantenservice alles behalve goed en hoop op een deftige concrete oplossing. Nu heeft een gefrustreerde klant enkel en alleen €120,86 betaald voor iets die niet in orde is!Hopend op uw respons met een deftige oplossing