Geachte mevrouw/heer,
Op 22/08/2025 kocht ik een "Boxcombinatie Rova - zwart - 120x200 cm" in uw online winkel en betaalde ik 439,00 plus verzendkosten.
Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tegen 15/09/2025 zou plaatsvinden. De goederen werden echter pas DEELS geleverd op 30/09/09, een volle 15 dagen later dan overeengekomen. En dit nog op mijn vraag aan de klantendienst, anders was de bestelling nogmaals verlaat naar 14/10/2025.
Het ontbrekende deel is de rugkant van de boxcombinatie.
Er was me beloofd dat deze ten laatste op vrijdag 03/10/2025 zou geleverd worden, maar de transportfirma heeft die op deze dag niet afgeleverd (levering mislukt).
Noch Leenbakker, nog de transportfirma kan ik contacteren. Ik krijg geen antwoord op mijn mails, telefonisch word ik 10-tallen minuten aan het lijntje gehouden.
Tot op heden is er geen oplossing gevonden.
Deze vertraging heeft mij als persoon ernstige schade berokkend.
1. Deze boxcombinatie had vóór 22/09/2025 op de studentenkamer van mijn zoon moeten staan
2. Ik heb meermaals vrijaf moeten nemen voor een niet-opdagende transportfirma op 23/09/2025, 01/10/2025 én 03/10/2025.
Ik verzoek derhalve om de onmiddelijke levering van het ontbrekende deel en vergoeding van alle hierboven beschreven schade.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs
• Historiek mislukte leveringen