Alle openbare klachten

Raadpleeg alle klachten die op ons platform zichtbaar zijn en vind oplossingen voor een probleem dat vergelijkbaar is met jouw probleem zowel gerelateerd aan producten als aan diensten. Ontdek hoe ons platform werkt
R. S.
15/11/2025

Onterechte aanrekening

Niettegenstaande uw belofte( correspondentie hierover via email , telefonisch met uw diensten en een ingediende klacht via Test-Aankoop) om de foute aanrekening recht te zetten heeft men toch het foute bedrag van mijn creditcard genomen !!!( vorig bericht hierover :.Beste, ik had vroeger een abonnement maar het was toen eigenlijk mijn ding niet . Ik wilde nu nog eens een TV Basic starten , maandelijks opzegbaar en heb nu gezien dat er een factuur in opmaak is voor een jaarabonnement en een eerste maandbetaling : dit is niet wat ik besteld heb, maar bij het aankoopproces hing ik plots vast, heb later dan terug een betaling voor één maand geprobeerd, maar men rekent mij een gans jaar aan ! Hier ben ik het niet mee eens en wens een rechtzetting . Gelieve dit na te kijken aub . Beste groeten, Rudolf Spiessens) Klantnummer: 92252640

Afgesloten
R. V.
17/09/2025

Betalingsprobleem

Geacte, ondanks het feit dat ik mijn abonnement betaald heb en het betalngsoverzicht heb toegezonden lijft mijn beeld onderbroken. Ik heb betaald zoals in het verleden met vermelding van mijn abonneenummer. TV Vlaanderen kan nu plotseling de link niet meer leggen tussen abonneenummer en aanrekeningsnummer. Ik zou nu opnieuw moeten betalen met vermelding aanrekningsnummer. De telefoonmedewerker kan mij ook niet verzekeren dat de dubbele betaling zal teruggestort worden omdat men de link niet kan leggen. Betalen via de wesite kan ook niet als het signaal reeds afgesloten is. Voor 75 plussers wordt dit leven steeds meoilijker en daarenoven sluit TV VLaanderen mij uit om TV te kijken tjdens mijn verlof. Mvg, René Van Kerckhoven

In behandeling
T. R.
22/01/2025

Opzeg abbo

Geachte mevrouw/heer, Op 18/12/24 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 46,35 Dat moet echter een vergissing zijn: ik heb telefonisch laten weten dat ik het abonnement wil opzeggen en ik niet meer ga betalen ik blijf facturen ontvangen ! Ik wil dat dit stopt en ik betaal dit niet ! Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik ik niet onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet,

Afgesloten
D. V.
24/12/2024

Betalinsprobleem

Geachte mevrouw/heer, Ik was klant bij uw onderneming met referentie 403464 Het klantnummer ontbreekt zelfs op de aanmaning, Op 19/11/2024 werd voor de 2de maal dit contract met uw onderneming stopgezet. De betalingen werden reeds in september gestopt. Hieromtrent werd er geen enkele communicatie van uwentwege terug gezonden. 2 maanden later stuurt u opnieuw facturen. Aangezien u gemeld had dat de dienst gestopt was werd er geen gebruik meer gemaakt van uw diensten. Nooit werd er gemeld dat de dienst opnieuw werd geactiveerd. U zal geen enkele kijkactiviteit meer geregistreerd hebben van mij sedert september maar toch blijt u facturen. Als goede burger heb ik echter wel nog die 2 maanden teveel betaald. Na deze betaling begint u echter opnieuw met het factureren. Dit zijn zuiver gangsterpraktijken. Volgens trustpilot lijkt u echt een bedriegersstatus te hebben. Opnieuw wordt het contract stopgezet maar blijft u toch maar facturen en aanmaningen sturen voor een niet gebruikt contract. Dit met bedreiging door een invorderinspartner. Ik stel echter vast dat de stopzetting van mijn contract nog werd uitgevoerd. U blijft maar factureren. In dit verband zal ik facturen uiteraard niet betalen. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk binnen de 5 dagen de nodige rechtzettingen te doen in uw administratie door alle zogezegde schulden te verwijderen. Met vriendelijke groet,

Afgesloten
R. S.
28/09/2024

Terugbetalingsprobleem

Beste, Op 10.05.24 ontving ik uw schrijven van 30.04.24 met als titel: "BELANGRIJK VOOR JOU/ ANTENNE TV STOPT VANAF 1 SEPTEMBER". Vermits het jaarabonnement ten bedrage van 131,40 € betaald is op 10.01.2024, heb ik op 25.05.24 mijn bankrekeningnummer gestuurd met de vraag om het teveel betaald bedrag terug te storten. Vermits de laatste 4 maanden van het abonnement wegvallen, verwacht ik een terugbetaling van 43,80 €. Na al die maanden stel ik vast dat er nog geen terugbetaling heeft plaats gevonden!

Opgelost Behandeld door Test Aankoop
A. L.
8/09/2024

terugbetalings probleem

Online juli 2024 zet ik mijn abonnement stop. Op 27 juli, krijg ik volgend antwoord: Beste mevrouw Liekens Graag willen we je bedanken voor je bericht dat we mochten ontvangen. Jouw abonnement Basic Light wordt stopgezet op datum van 31-07-2024.. Begin augustus wordt er opnieuw een maandelijks abonnement tarief afgehouden van mijn rekening. Ik heb sindsdien al tweemaal gemaild en drie maal via chat proberen dit op te lossen. Via één chat werd er mij beloofd dit terug te storten. Doch op heden nog steeds geen terug storting of een antwoord op mijn vraag via mail

Afgesloten
Y. G.
31/08/2024

Vakantie TV

Geachte mevrouw/heer, Op 24/8 belde ik de eerste keer naar de klantendienst om 16u30 omdat mijn vakantie tv niet werkte. Na 15 min wachten duidde ik aan dat ze me mochten terugbellen. Om 18u belde ik nogmaals terug omdat ik nog niemand had gehoord, maar de dienst was gesloten… De zondag is de klantendienst ook gesloten. Op maandag belde ik terug en na een activatie die niet was gebeurd ging alles werken. Wat denk je… Dan moest ik een update doen van mijn automatische schotel en de derde medewerker ging een ticketje aanmaken. Tot op vandaag echter … Ondertussen zijn we 8 dagen verder en zijn we over de helft van ons verlof. tv Vlaanderen werkt niet. Het enige dat vlot ging was de afschrijving van de 35€, de rest werkt niet. Graag mijn 35€ terug aangezien het niet de 1e keer is dat hun diensten niet werken. Bedankt Yves Gosseye

Afgesloten
C. H.
11/06/2024

Niet nakomen van verkoopsovereenkomst.

Beste, Ik wacht al even op levering en na reeds vele mails, telefoons, chats heb ik nog steeds geen oplossing gekregen. Al reeds meerdere malen poging gedaan om tot gerichte communicatie te komen, inmiddels lopen de kosten door en sturen ze volgens mij via een AI-robot geneneraliseerde berichten waarmee inmiddels de proefperiode verlopen is. Het liefst zou ik alles opzeggen want ik was binnen mijn 14-dagen bedenktermijn maar wegens het rekken van de tijd loop je hier als klant tegen een muur. Graag een gerichte oplossing.

Afgesloten
D. C.
11/06/2024

Ongevraagd abonnement gekregen en opzegging

Ik ben ongevraagd abonnee geworden bij tv Vlaanderen. Ik heb reeds 2 facturen ontvangen van 24€ ( hoewel ik gebruik maak van hun diensten omdat ik klant ben bij orange) . Dus nu wil ik het opzeggen, maar daarvoor vraagt tv Vlaanderen nu nog eens 17€. Wat dus in totaal neerkomt op 65€, deze betaal ik uiteraard niet. Weten jullie soms geen oplossing?

Afgesloten
W. V.
24/08/2023

Storing Waalse zenders

Al jaren hebben de Waalse zenders tijdelijk geen signaal,bij klacht daarover wordt de oorzaak bij de klant gelegd,(slechte afstelling schotel)wat achteraf onjuist bleek,desondanks blijven ze deze uitleg herhalen.Zo heb nu al een week geen signaal op de zenders. Ik heb zelfs onnodig een nieuwe decoder en tv gekocht en een technieker laten komen destijds . Ik eis dat TV Vlaanderen de zenders waarvoor ik betaal ook uitzendt. Ik heb al jaren door deze voortdurende storingen met tussenpozen onnodig veel geld uitgegeven. Ik eis van TV Vlaanderen compensatie voor het gemiste kijk genot en halvering van het abonnementsgeld,bovendien de helft van de onnodig gemaakte kosten van 400 euros

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform