Geachte mevrouw/heer,
Ik was klant bij uw onderneming met referentie
403464
Het klantnummer ontbreekt zelfs op de aanmaning,
Op 19/11/2024 werd voor de 2de maal dit contract met uw onderneming stopgezet.
De betalingen werden reeds in september gestopt.
Hieromtrent werd er geen enkele communicatie van uwentwege terug gezonden. 2 maanden later stuurt u opnieuw facturen.
Aangezien u gemeld had dat de dienst gestopt was werd er geen gebruik meer gemaakt van uw diensten. Nooit werd er gemeld dat de dienst opnieuw werd geactiveerd. U zal geen enkele kijkactiviteit meer geregistreerd hebben van mij sedert september maar toch blijt u facturen. Als
goede burger heb ik echter wel nog die 2 maanden teveel betaald.
Na deze betaling begint u echter opnieuw met het factureren. Dit zijn zuiver gangsterpraktijken.
Volgens trustpilot lijkt u echt een bedriegersstatus te hebben.
Opnieuw wordt het contract stopgezet maar blijft u toch maar facturen en aanmaningen sturen voor een niet gebruikt contract. Dit met bedreiging door een invorderinspartner.
Ik stel echter vast dat de stopzetting van mijn contract nog werd uitgevoerd. U blijft maar factureren.
In dit verband zal ik facturen uiteraard niet betalen.
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk binnen de 5 dagen de nodige rechtzettingen te doen in uw administratie door alle zogezegde schulden te verwijderen.
Met vriendelijke groet,