Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Opzeg abbo
Geachte mevrouw/heer, Op 18/12/24 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 46,35 Dat moet echter een vergissing zijn: ik heb telefonisch laten weten dat ik het abonnement wil opzeggen en ik niet meer ga betalen ik blijf facturen ontvangen ! Ik wil dat dit stopt en ik betaal dit niet ! Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik ik niet onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet,
Betalinsprobleem
Geachte mevrouw/heer, Ik was klant bij uw onderneming met referentie 403464 Het klantnummer ontbreekt zelfs op de aanmaning, Op 19/11/2024 werd voor de 2de maal dit contract met uw onderneming stopgezet. De betalingen werden reeds in september gestopt. Hieromtrent werd er geen enkele communicatie van uwentwege terug gezonden. 2 maanden later stuurt u opnieuw facturen. Aangezien u gemeld had dat de dienst gestopt was werd er geen gebruik meer gemaakt van uw diensten. Nooit werd er gemeld dat de dienst opnieuw werd geactiveerd. U zal geen enkele kijkactiviteit meer geregistreerd hebben van mij sedert september maar toch blijt u facturen. Als goede burger heb ik echter wel nog die 2 maanden teveel betaald. Na deze betaling begint u echter opnieuw met het factureren. Dit zijn zuiver gangsterpraktijken. Volgens trustpilot lijkt u echt een bedriegersstatus te hebben. Opnieuw wordt het contract stopgezet maar blijft u toch maar facturen en aanmaningen sturen voor een niet gebruikt contract. Dit met bedreiging door een invorderinspartner. Ik stel echter vast dat de stopzetting van mijn contract nog werd uitgevoerd. U blijft maar factureren. In dit verband zal ik facturen uiteraard niet betalen. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk binnen de 5 dagen de nodige rechtzettingen te doen in uw administratie door alle zogezegde schulden te verwijderen. Met vriendelijke groet,
Terugbetalingsprobleem
Beste, Op 10.05.24 ontving ik uw schrijven van 30.04.24 met als titel: "BELANGRIJK VOOR JOU/ ANTENNE TV STOPT VANAF 1 SEPTEMBER". Vermits het jaarabonnement ten bedrage van 131,40 € betaald is op 10.01.2024, heb ik op 25.05.24 mijn bankrekeningnummer gestuurd met de vraag om het teveel betaald bedrag terug te storten. Vermits de laatste 4 maanden van het abonnement wegvallen, verwacht ik een terugbetaling van 43,80 €. Na al die maanden stel ik vast dat er nog geen terugbetaling heeft plaats gevonden!
terugbetalings probleem
Online juli 2024 zet ik mijn abonnement stop. Op 27 juli, krijg ik volgend antwoord: Beste mevrouw Liekens Graag willen we je bedanken voor je bericht dat we mochten ontvangen. Jouw abonnement Basic Light wordt stopgezet op datum van 31-07-2024.. Begin augustus wordt er opnieuw een maandelijks abonnement tarief afgehouden van mijn rekening. Ik heb sindsdien al tweemaal gemaild en drie maal via chat proberen dit op te lossen. Via één chat werd er mij beloofd dit terug te storten. Doch op heden nog steeds geen terug storting of een antwoord op mijn vraag via mail
Vakantie TV
Geachte mevrouw/heer, Op 24/8 belde ik de eerste keer naar de klantendienst om 16u30 omdat mijn vakantie tv niet werkte. Na 15 min wachten duidde ik aan dat ze me mochten terugbellen. Om 18u belde ik nogmaals terug omdat ik nog niemand had gehoord, maar de dienst was gesloten… De zondag is de klantendienst ook gesloten. Op maandag belde ik terug en na een activatie die niet was gebeurd ging alles werken. Wat denk je… Dan moest ik een update doen van mijn automatische schotel en de derde medewerker ging een ticketje aanmaken. Tot op vandaag echter … Ondertussen zijn we 8 dagen verder en zijn we over de helft van ons verlof. tv Vlaanderen werkt niet. Het enige dat vlot ging was de afschrijving van de 35€, de rest werkt niet. Graag mijn 35€ terug aangezien het niet de 1e keer is dat hun diensten niet werken. Bedankt Yves Gosseye
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten