Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
Onterechte aanrekening
Niettegenstaande uw belofte( correspondentie hierover via email , telefonisch met uw diensten en een ingediende klacht via Test-Aankoop) om de foute aanrekening recht te zetten heeft men toch het foute bedrag van mijn creditcard genomen !!!( vorig bericht hierover :.Beste, ik had vroeger een abonnement maar het was toen eigenlijk mijn ding niet . Ik wilde nu nog eens een TV Basic starten , maandelijks opzegbaar en heb nu gezien dat er een factuur in opmaak is voor een jaarabonnement en een eerste maandbetaling : dit is niet wat ik besteld heb, maar bij het aankoopproces hing ik plots vast, heb later dan terug een betaling voor één maand geprobeerd, maar men rekent mij een gans jaar aan ! Hier ben ik het niet mee eens en wens een rechtzetting . Gelieve dit na te kijken aub . Beste groeten, Rudolf Spiessens) Klantnummer: 92252640
Betalingsprobleem
Geacte, ondanks het feit dat ik mijn abonnement betaald heb en het betalngsoverzicht heb toegezonden lijft mijn beeld onderbroken. Ik heb betaald zoals in het verleden met vermelding van mijn abonneenummer. TV Vlaanderen kan nu plotseling de link niet meer leggen tussen abonneenummer en aanrekeningsnummer. Ik zou nu opnieuw moeten betalen met vermelding aanrekningsnummer. De telefoonmedewerker kan mij ook niet verzekeren dat de dubbele betaling zal teruggestort worden omdat men de link niet kan leggen. Betalen via de wesite kan ook niet als het signaal reeds afgesloten is. Voor 75 plussers wordt dit leven steeds meoilijker en daarenoven sluit TV VLaanderen mij uit om TV te kijken tjdens mijn verlof. Mvg, René Van Kerckhoven
Opzeg abbo
Geachte mevrouw/heer, Op 18/12/24 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 46,35 Dat moet echter een vergissing zijn: ik heb telefonisch laten weten dat ik het abonnement wil opzeggen en ik niet meer ga betalen ik blijf facturen ontvangen ! Ik wil dat dit stopt en ik betaal dit niet ! Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik ik niet onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet,
Betalinsprobleem
Geachte mevrouw/heer, Ik was klant bij uw onderneming met referentie 403464 Het klantnummer ontbreekt zelfs op de aanmaning, Op 19/11/2024 werd voor de 2de maal dit contract met uw onderneming stopgezet. De betalingen werden reeds in september gestopt. Hieromtrent werd er geen enkele communicatie van uwentwege terug gezonden. 2 maanden later stuurt u opnieuw facturen. Aangezien u gemeld had dat de dienst gestopt was werd er geen gebruik meer gemaakt van uw diensten. Nooit werd er gemeld dat de dienst opnieuw werd geactiveerd. U zal geen enkele kijkactiviteit meer geregistreerd hebben van mij sedert september maar toch blijt u facturen. Als goede burger heb ik echter wel nog die 2 maanden teveel betaald. Na deze betaling begint u echter opnieuw met het factureren. Dit zijn zuiver gangsterpraktijken. Volgens trustpilot lijkt u echt een bedriegersstatus te hebben. Opnieuw wordt het contract stopgezet maar blijft u toch maar facturen en aanmaningen sturen voor een niet gebruikt contract. Dit met bedreiging door een invorderinspartner. Ik stel echter vast dat de stopzetting van mijn contract nog werd uitgevoerd. U blijft maar factureren. In dit verband zal ik facturen uiteraard niet betalen. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk binnen de 5 dagen de nodige rechtzettingen te doen in uw administratie door alle zogezegde schulden te verwijderen. Met vriendelijke groet,
Terugbetalingsprobleem
Beste, Op 10.05.24 ontving ik uw schrijven van 30.04.24 met als titel: "BELANGRIJK VOOR JOU/ ANTENNE TV STOPT VANAF 1 SEPTEMBER". Vermits het jaarabonnement ten bedrage van 131,40 € betaald is op 10.01.2024, heb ik op 25.05.24 mijn bankrekeningnummer gestuurd met de vraag om het teveel betaald bedrag terug te storten. Vermits de laatste 4 maanden van het abonnement wegvallen, verwacht ik een terugbetaling van 43,80 €. Na al die maanden stel ik vast dat er nog geen terugbetaling heeft plaats gevonden!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
