Geachte mevrouw/heer,
Op 24/8 belde ik de eerste keer naar de klantendienst om 16u30 omdat mijn vakantie tv niet werkte. Na 15 min wachten duidde ik aan dat ze me mochten terugbellen. Om 18u belde ik nogmaals terug omdat ik nog niemand had gehoord, maar de dienst was gesloten…
De zondag is de klantendienst ook gesloten.
Op maandag belde ik terug en na een activatie die niet was gebeurd ging alles werken. Wat denk je…
Dan moest ik een update doen van mijn automatische schotel en de derde medewerker ging een ticketje aanmaken. Tot op vandaag echter …
Ondertussen zijn we 8 dagen verder en zijn we over de helft van ons verlof.
tv Vlaanderen werkt niet.
Het enige dat vlot ging was de afschrijving van de 35€, de rest werkt niet.
Graag mijn 35€ terug aangezien het niet de 1e keer is dat hun diensten niet werken.
Bedankt
Yves Gosseye