Terug

Storing Waalse zenders

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. V.

Naar: TV VLAANDEREN

24/08/2023

Al jaren hebben de Waalse zenders tijdelijk geen signaal,bij klacht daarover wordt de oorzaak bij de klant gelegd,(slechte afstelling schotel)wat achteraf onjuist bleek,desondanks blijven ze deze uitleg herhalen.Zo heb nu al een week geen signaal op de zenders. Ik heb zelfs onnodig een nieuwe decoder en tv gekocht en een technieker laten komen destijds . Ik eis dat TV Vlaanderen de zenders waarvoor ik betaal ook uitzendt. Ik heb al jaren door deze voortdurende storingen met tussenpozen onnodig veel geld uitgegeven. Ik eis van TV Vlaanderen compensatie voor het gemiste kijk genot en halvering van het abonnementsgeld,bovendien de helft van de onnodig gemaakte kosten van 400 euros

Berichten (1)

W. V.

Naar: TV VLAANDEREN

19/09/2023

Het is nu wel duidelijk bij wie de fout ligt . De technieker die op mijn verzoek mijn installatie zou konen contoleren en dei door jullie op15 september tussen 12 uur en 18 uur zou langskomen, kwam niet opdagen omdat jullie maar al te goed weten dat de fout bij jullie verouderde en zwakke apparatuur ligt. Bij een beetje slecht weer zijn alle zenders nog te zien behalve die van jullie waarvoor betaald wordt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform