Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Goederen worden niet geleverd
Beste,Zoals ik al eerder gezegd had ga ik niet akkoord dat onderstaande er zogezegd niet meer is. Ik heb geen invloed op hoe traag jullie verzenden en dat dpd geen levering afzet in een pick up locatie.Graag wens ik dus onderstaande wel te ontvangen Thooties zijn er wel nogDe andere 2 zakken had ik graag 3x4kg ontvangen ter compensatie of een andere variant dat 12 kg bedraagt.Ik wens geen terugbetaling. Ik wens dringend mijn voeding te ontvangen, intussen al 3 weken wachtende!
Problemen met terugbetaling
Op 16/04 bestelden wij online dierenvoeding. Een paar dagen later kregen we eerst bericht dat onze bestelling niet geleverd kon worden omdat niet alles voorradig was. Weer een dag later dat onze bestelling niet geleverd kon worden omdat het pakket geweigerd was door DHL omdat het te zwaar was. Onze bestelling opnieuw verpakken en versturen was te moeilijk blijkbaar, want onze bestelling werd geannuleerd en zou terugbetaald worden. Voor het ongemak kregen we een code om bij een volgende bestelling een extra korting te krijgen. Een week later nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Herhaaldelijk contact opgenomen. Twee weken later nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Blijkbaar omdat ze het oorspronkelijke pak nog niet terug ontvangen hadden van hun vervoerder. Niet ons probleem, toch? 6 mei dan de vraag om onze bankgegevens door te geven zodat ze terugbetaling kunnen doen. Terwijl ze die toch hebben, want we zijn al jaren klant. Maar goed, we hebben die dan nog eens doorgegeven. Terugbetaling zou volgen. Intussen zijn we weer twee weken later ... nog steeds géén terugbetaling ontvangen...
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten