Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: Zooplus

18/05/2020

Op 16/04 bestelden wij online dierenvoeding. Een paar dagen later kregen we eerst bericht dat onze bestelling niet geleverd kon worden omdat niet alles voorradig was. Weer een dag later dat onze bestelling niet geleverd kon worden omdat het pakket geweigerd was door DHL omdat het te zwaar was. Onze bestelling opnieuw verpakken en versturen was te moeilijk blijkbaar, want onze bestelling werd geannuleerd en zou terugbetaald worden. Voor het ongemak kregen we een code om bij een volgende bestelling een extra korting te krijgen. Een week later nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Herhaaldelijk contact opgenomen. Twee weken later nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Blijkbaar omdat ze het oorspronkelijke pak nog niet terug ontvangen hadden van hun vervoerder. Niet ons probleem, toch? 6 mei dan de vraag om onze bankgegevens door te geven zodat ze terugbetaling kunnen doen. Terwijl ze die toch hebben, want we zijn al jaren klant. Maar goed, we hebben die dan nog eens doorgegeven. Terugbetaling zou volgen. Intussen zijn we weer twee weken later ... nog steeds géén terugbetaling ontvangen...

Berichten (14)

Zooplus

Naar: D. D.

18/05/2020

Beste Klachtenbox, Wij hebben uw bericht [176212]  ontvangen en verwerken deze zo spoedig mogelijk.   Normaal gesproken ontvangt u binnen 24 uur antwoord. U kunt eventueel ook ons  Help Center  raadplegen. Hier vindt u handige artikelen en antwoorden op veelgestelde vragen. Met vriendelijke groet, Uw  zooplus.nl  Service Team

Zooplus

Naar: D. D.

19/05/2020

Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Om uw vraag zo snel en goed mogelijk te beantwoorden hebben wij aanvullende informatie nodig. Graag ontvangen wij van u het order/ factuurnummer met de daarbij behorende reden van uw verzoek. Zonder deze informatie kunnen wij u helaas niet verder helpen. Wij danken u voor uw medewerking, en zien graag uw antwoord tegemoet. Met vriendelijke groet, Uw  zooplus.nl  Service Team ------------ zooplus AG Vestiging van de vennootschap: Ma¼nchen, Amtsgericht Ma¼nchen, HRB 125080 Voorzitter van het bestuur: Dr. Cornelius Patt Bestuur: Andreas Mauera¶der, Dr. Mischa Ritter, Florian Welz Voorzitter van de raad van toezicht: Christian Stahl On Mon, 18 May at 5:44 PM , Klachtenbox

D. D.

Naar: Zooplus

19/05/2020

Zooplus Klachtenticket [#134952] op 6 mei sloot u dit ticket af omdat voor u de zaak afgehandeld was.Reden van verzoek? Duidelijk:de zaak is niet afgehandeld. We hebben geen bestelling ontvangen omdat u deze zelf annuleerde. Eerst zogenaamd omdat niet alles voorradig was een dag later dan plots omdat de vervoerder geklaagd had dat uw doos te zwaar was en dat u er eigenlijk twee dozen van had moeten maken ipv één. Intussen zijn we een maand verder en hebben we na tal van mails nog steeds geen bestelling en ook geen terugbetaling ontvangen.

Zooplus

Naar: D. D.

19/05/2020

Beste Klachtenbox, Wij hebben uw bericht [179209]  ontvangen en verwerken deze zo spoedig mogelijk.   Normaal gesproken ontvangt u binnen 24 uur antwoord. U kunt eventueel ook ons  Help Center  raadplegen. Hier vindt u handige artikelen en antwoorden op veelgestelde vragen. Met vriendelijke groet, Uw  zooplus.nl  Service Team

Zooplus

Naar: D. D.

20/05/2020

Beste  Klachtenbox, enkele dagen geleden heeft u ons een bericht (179209) gestuurd. Vanwege grote drukte hebben wij uw bericht helaas nog niet kunnen beantwoorden. U kunt spoedig een antwoord verwachten. Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen op uw begrip. Met vriendelijke groet, Uw zooplus.nl Service Team

Zooplus

Naar: D. D.

21/05/2020

Beste  Klachtenbox, enige tijd geleden hebben we u gevraagd om aanvullende informatie op te sturen over uw aanvraag (176212). We hebben hierop nog geen reactie mogen ontvangen. Wilt u de benodigde informatie alsnog aan ons doorgeven? Dan kunnen wij uw aanvraag verwerken. U kunt dit aan ons doorgeven door op deze e-mail te reageren. Hartelijk dank. Met vriendelijke groet, Uw zooplus.nl Service Team

D. D.

Naar: Zooplus

21/05/2020

Gelieve uw klachtenticket Klachtenticket [#134952] erbij te nemen, dan ziet u dat het over bestelling 165250785 gaat. 15 mei laat u weten dat u het bedrag hebt overgeschreven. 19 mei laat u weten dat u de terugbetaling gaat verwerken. Wat is het nu? Hebt u de overschrijving gedaan of moet u ze nog doen? Echt ongelooflijk dat dit meer dan een maand moet duren om een terugbetaling te doen die moet gebeuren door uw eigen fout...

Zooplus

Naar: D. D.

21/05/2020

Beste Klachtenbox, Wij hebben uw bericht [186128]  ontvangen en verwerken deze zo spoedig mogelijk.   Normaal gesproken ontvangt u binnen 24 uur antwoord. U kunt eventueel ook ons  Help Center  raadplegen. Hier vindt u handige artikelen en antwoorden op veelgestelde vragen. Met vriendelijke groet, Uw  zooplus.nl  Service Team

Zooplus

Naar: D. D.

21/05/2020

Beste Klachtenbox, Uw aanvraag  [186128] is gesloten. Als u nog vragen heeft dan kunt  u reageren op deze e-mail. Met vriendelijke groet, Uw  zooplus.nl  Service Team

Zooplus

Naar: D. D.

21/05/2020

Beste Danny Donkers, Hartelijk dank voor uw bericht. '‹ Zoals al bevestigt, het bedrag is op 20.05.2020 teruggestort. Het kan een paar dagen duren voor dat u het op uw rekening ziet ivm de feit dat het nog door uw bank verwerkt wordt. Met vriendelijke groet, Uw  zooplus.nl  Service Team ------------ zooplus AG Vestiging van de vennootschap: Ma¼nchen, Amtsgericht Ma¼nchen, HRB 125080 Voorzitter van het bestuur: Dr. Cornelius Patt Bestuur: Andreas Mauera¶der, Dr. Mischa Ritter, Florian Welz Voorzitter van de raad van toezicht: Christian Stahl Op Do, 21 Mei at 1:22 PM , Klachtenbox schreef:DANNY DONKERS

D. D.

Naar: Zooplus

21/05/2020

15 mei wordt 19 mei wordt 20 mei, we zijn benieuwd...

Zooplus

Naar: D. D.

21/05/2020

Beste Klachtenbox, Wij hebben uw bericht [187130]  ontvangen en verwerken deze zo spoedig mogelijk.   Normaal gesproken ontvangt u binnen 24 uur antwoord. U kunt eventueel ook ons  Help Center  raadplegen. Hier vindt u handige artikelen en antwoorden op veelgestelde vragen. Met vriendelijke groet, Uw  zooplus.nl  Service Team

D. D.

Naar: Zooplus

24/05/2020

Uiteindelijk dan toch terugbetaling ontvangen op 22 mei. Bijna één maand en één week na datum, ongehoord eigenlijk... Betaal zelf niet op tijd en je krijgt meteen administriekosten en dergelijke aan je broek.

Zooplus

Naar: D. D.

24/05/2020

Beste Klachtenbox, Wij hebben uw bericht [193157]  ontvangen en verwerken deze zo spoedig mogelijk.   Normaal gesproken ontvangt u binnen 24 uur antwoord. U kunt eventueel ook ons  Help Center  raadplegen. Hier vindt u handige artikelen en antwoorden op veelgestelde vragen. Met vriendelijke groet, Uw  zooplus.nl  Service Team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform