Geen score beschikbaar Info


Meest recente klachten

Defect product (ook na herstelling), Verschrikkelijke klantencommunicatie

Beste,Meer dan een maand geleden kocht ik bij jullie een Zenhua Monkey. Na er 50 kilometer mee gereden te hebben merkte ik verschillende defecten te hebben alvorens er mee in panne te vallen. Hij starte niet meer met de startknop, tijdens het rijden trok hij bijna niet meer op, haalde een maximumsnelheid van 20 kilometer per uur om dan steeds trager te rijden en stil te vallen. Ik breng jullie op de hoogte, telefonisch, en krijg het antwoord dat ik alles op mail moet zetten. Ik doe dit, krijg geen antwoord, enkel een telefoontje met we komen hem morgen halen tussen 11 en 12. Geen vraag of dit voor mij past, of wanneer een ophaling voor mij zou passen. Ik heb een voltijdse job dus dit is niet evident. Goed, als dan alles in orde zou gebracht worden kon dit nog door te vingers worden gezien... Helaas, twee weken later wordt de brommer terug geleverd (zonder enige vorm van communicatie of uitleg en wederom voorafgegaan door dezelfde boertige telefonische boodschap) en wat blijkt? Na 100 kilometer gebeurd weer hetzelfde. De brommer start niet meer met de knop, de lichten branden niet meer, en het voortuig valt op dezelfde manier in panne en is onberijdbaar. Dit gebeurd telkens na een kilometer rijden. Dus niet na een testtoertje van 50 meter. Als jullie een correcte klantenbediening zouden hanteren zou ik nog verder willen gaan tot al deze problemen opgelost zijn. Helaas gaan jullie heel onrespectvol en onprofessioneel met jullie klanten om en daarom wil ik mijn aankoop annuleren. Een volledige terugbetaling van mijn aankoop. Ik kocht de brommer voor woon-werk verkeer, ik zit nu al een maand met vervoersproblemen, ik heb al een maand verzekering betaald, en jullie lossen de problemen met mijn aankoop van een spliksplinter nieuw product niet op. Jullie houden mij veel te lang aan het lijntje, behandelen mij op onbeleefde wijze. Op minder dan vijf minuten tijd kan je op jullie (wijds geadverteerde) webshop een voertuig bestellen en betalen en twee dagen later staat hij voor de deur. Leveren jullie een defect product? Dan zijn we een maand verder. Op mijn mail waarin ik u op de hoogte bracht de problemen kreeg ik het antwoord ik bel u volgende week om een afspraak te maken om hem te komen halen. Bel mij dan toch direct op om een afspraak te maken. Zo duurt alles nodeloos lang. Dus, samenvatting: naast jullie erbarmelijke klantenservice, maar uiteraard vooral het verkopen van een defect product en dit niet oplossen maakt dat ik mijn aankoop wil annuleren en mijn volledige betaling van het voortuig en de speciale levering volledig terugwil, en u komt de brommer ophalen wanneer het voor mij past.Tobias

Afgesloten

Vinden onze scooter niet meer terug

Beste, half augustus 2019 hebben wij een elektrische scooter type fatboy aangekocht via Westbikes Stasegemsesteenweg 1 te 8500 Kortrijk. Na een 2-tal weken valde de scooter plots in panne de batterij werkte niet meer ook niet na het opladen. Eind augustus 2019 hebben wij zelf de scooter naar de depot in Kortrijk gebracht voor herstelling en daar zelf overhandigd, ze gingen kijken wat er aan was herstellen en ons dezelfde dag opbellen om de scooter terug op te halen. Mijn vriend daar een ganse dag gewacht daar wij op een uurtje rijden wonen van de zaak. Niemand gehoord dan maar zelf gebeld de scooter was niet hersteld ze gingen ons zelf opbellen wanneer het opgelost was. 1 week later gebeld naar de firma was nog steeds niet opgelost op 11 september gebeld geraakten niet binnen in de firma dan mail gestuurd zoals vermeld staat op hun antwoordapparaat. geen antwoord gekregen. 13 september opnieuw gebeld geraakten weer niet binnen weer mail gestuurd weer geen antwoord gekregen.1 week later nog een keer naar Kortrijk gereden kregen wij als antwoord dat onze scooter daar niet geregistreeds staat in hun systeem ze weten niet waar die is. ondertussen diverse bezoeken en telefoons verder ons laatste bezoek aan de winkel dateert van 6 november is onze scooter nog steeds niet uitgekomen. Zijn ze niet van plan om iets aan het probleem te doen of een oplossing te bieden. Kunnen jullie hierbij helpen. factuur staat op naam van Ramqaj S maar denk en hoop voor hen dat ze wel geen 2 scooters kwijt zijn dat ze weten over welk dossier dit zal gaan.

Opgelost

Grondig probleem met Scooter Ols Classic Zwarte kleur

Reeds vermeld in mn vorige klacht van oktober 2018 werd er een grondig probleem vastgesteld bij nieuwe aankoop van Ols Classic Scooter en daardoor werd reeds al eens met jullie gemaild. De daarop volgend oplossing was voor het bedrijf het terugnemen van de eerst aangekochte scooter en een nieuwe te geven maar identiek van merk, kleur en productie. De eerste weken na de in bruik name verliepen vlot tot op het moment dat het eerste onderhoud moest gebeuren. Opnieuw begonnen diezelfde problemen met het in panne vallen. Geen optie was er meer om die scooter te starten. Hetzelfde herhaalde zich na herstelling wat altijd veel verplaatsingsproblemen met zich meebrengt ondertussen daar school en stageplaats niet konden bereikt worden. Wat nu, de dag van vandaag er zich opnieuw hetzelfde zich herhaalt en dat zelfs tijdens het rijden. De scooter valt stil, op een drukke weg, tijdens die vriestemperaturen en weer geen enkel contact meer om die te kunnen starten en dat na pas hersteld te zijn van vorige week. Voor ons is de maat vol. Wij eisen het volledige bedrag van aankoop onmiddellijk terug.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform