Reeds vermeld in mn vorige klacht van oktober 2018 werd er een grondig probleem vastgesteld bij nieuwe aankoop van Ols Classic Scooter en daardoor werd reeds al eens met jullie gemaild. De daarop volgend oplossing was voor het bedrijf het terugnemen van de eerst aangekochte scooter en een nieuwe te geven maar identiek van merk, kleur en productie. De eerste weken na de in bruik name verliepen vlot tot op het moment dat het eerste onderhoud moest gebeuren. Opnieuw begonnen diezelfde problemen met het in panne vallen. Geen optie was er meer om die scooter te starten. Hetzelfde herhaalde zich na herstelling wat altijd veel verplaatsingsproblemen met zich meebrengt ondertussen daar school en stageplaats niet konden bereikt worden. Wat nu, de dag van vandaag er zich opnieuw hetzelfde zich herhaalt en dat zelfs tijdens het rijden. De scooter valt stil, op een drukke weg, tijdens die vriestemperaturen en weer geen enkel contact meer om die te kunnen starten en dat na pas hersteld te zijn van vorige week. Voor ons is de maat vol. Wij eisen het volledige bedrag van aankoop onmiddellijk terug.