Beste, half augustus 2019 hebben wij een elektrische scooter type fatboy aangekocht via Westbikes Stasegemsesteenweg 1 te 8500 Kortrijk. Na een 2-tal weken valde de scooter plots in panne de batterij werkte niet meer ook niet na het opladen. Eind augustus 2019 hebben wij zelf de scooter naar de depot in Kortrijk gebracht voor herstelling en daar zelf overhandigd, ze gingen kijken wat er aan was herstellen en ons dezelfde dag opbellen om de scooter terug op te halen. Mijn vriend daar een ganse dag gewacht daar wij op een uurtje rijden wonen van de zaak. Niemand gehoord dan maar zelf gebeld de scooter was niet hersteld ze gingen ons zelf opbellen wanneer het opgelost was. 1 week later gebeld naar de firma was nog steeds niet opgelost op 11 september gebeld geraakten niet binnen in de firma dan mail gestuurd zoals vermeld staat op hun antwoordapparaat. geen antwoord gekregen. 13 september opnieuw gebeld geraakten weer niet binnen weer mail gestuurd weer geen antwoord gekregen.1 week later nog een keer naar Kortrijk gereden kregen wij als antwoord dat onze scooter daar niet geregistreeds staat in hun systeem ze weten niet waar die is. ondertussen diverse bezoeken en telefoons verder ons laatste bezoek aan de winkel dateert van 6 november is onze scooter nog steeds niet uitgekomen. Zijn ze niet van plan om iets aan het probleem te doen of een oplossing te bieden. Kunnen jullie hierbij helpen. factuur staat op naam van Ramqaj S maar denk en hoop voor hen dat ze wel geen 2 scooters kwijt zijn dat ze weten over welk dossier dit zal gaan.