Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Geen levering - geen terugbetaling - geen communicatie van de leverancier
Beste,Ik bestelde bij Wearable Wishes een kraslot om iemand als Peter te vragen voor onze ongeboren baby. Ik had hen via google gevonden en op hun website stond geen informatie over dat het bedrijf niet meer actief was + betalen kon ook nog zomaar. Daarna werd er enkel een standaard bestelbevestiging gegeven en werd er niets verzonden. Mails over wanneer het verzonden werd, werden nooit beantwoord. We hebben dan ons geld terug gevraagd, maar er werd nooit op gereageerd. Daarna wilde ik ze contacteren via social media en op hun facebookpagina stond dat ze geen leveringen meer deden en gestopt waren. Er stond een ander emailadres terugbetalingww@gmail.com om terugbetalingen aan te vragen. Weer daar via dat emailadres nooit een antwoord gehad. Via facebookchat en instagramchat eveneens nooit een antwoord. Dit ruikt naar oplichting van een bedrijf dat failliet is gegaan en de website niet hebben geinactiveerd om toch nog geld te kunnen innen. Wij zouden heel graag ons geld terug hebben.
Krijg betaalde producten niet
BesteIk bestelde op 23/07/2023 bij Wearable wishes 9 producten. Deze zijn al betaald via Creditcard. In de tekst staat dat ze na 10-15 dagen levert (in de voorwaarden staat 30 dagen). Wij hebben gekozen om de producten op te halen ipv te laten leveren, aangezien we daar in de buurt vaak komen. Nu heb ik een mailtje gestuurd op 10 Augustus met de vraag of er al meer nieuws is. Na slechte recensies te lezen op Google heb ik meteen op 10 augustus ook een berichtje gestuurd via Messenger. Hier kwam wel meteen antwoord op dat ze het ging klaarzetten. Op 12 augustus heb ik via Messenger gevraagd wanneer we het dan kunnen ophalen aangezien we het op iemand zijn verjaardag willen geven (20 augustus). Hier krijg ik geen antwoord op. Op 14 augustus heb ik nog eens een bericht via Messenger gestuurd met de vraag of er al meer nieuws is. Hier ook geen antwoord op. De automatische tekst van Messenger geeft een antwoord en zegt dat ze de berichten in het weekend en in de week na 18u00 zou beantwoorden, maar spijtig genoeg geen resultaat. Aan de vele recensies met dezelfde klacht te zien, heb ik een bang de goederen en het geld nooit meer te zien. We zijn dichter bij de 30 dagen aan het komen van de voorwaarden, en de 10 a 15 dagen die ze belooft in haar omschrijving zijn we al lang voorbij. We hadden iets uniek van haar site besteld waarbij we onze toekomstige Peter van ons kindje zouden vragen met een kraslotje dat op een echt kraslotje lijkt. Ik vind dit bij geen enkel andere winkel. Maar nu hebben we niets anders om hem als Peter te vragen en zeker niet zo uniek en onopvallend. We moeten nu nog snel iets anders zoeken en opnieuw betalen. De andere items waren spulletjes voor ons kindje dat geboren gaat worden in December en nog wat andere dingen voor ons zelf.
Beschadigd artikel
Beste, ik bestelde een gepresonaliseerd dekentje (met naam) bij Wearable Wishes. Eerst duurde het al meer dan een maand vooraleer het werd geleverd, ik nam meermaals contact op met de eigenaar, zowel via mail als via messenger, maar kreeg helaas nooit reactie.Toen het pakketje eindelijk toekwam was het beschadigd, ik meldde dit via facebook en ze ging onmiddelijk een nieuw opsturen, we zijn intussen al bijna 2 maand later en ik heb nog steeds niets ontvangen. Opnieuw nam ik al meermaals contact op zowel via mail als via facebook, maar opnieuw geen reactie.Ik had toch graag mijn geld terug gekregen of op zijn minst een niet beschadigd dekentje gekregen, zeker aangezien ze al akkoord was en beloofde een nieuw te bezorgen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten