Terug

Beschadigd artikel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. N.

Naar: Wearable wishes

14/03/2023

Beste, ik bestelde een gepresonaliseerd dekentje (met naam) bij Wearable Wishes. Eerst duurde het al meer dan een maand vooraleer het werd geleverd, ik nam meermaals contact op met de eigenaar, zowel via mail als via messenger, maar kreeg helaas nooit reactie.Toen het pakketje eindelijk toekwam was het beschadigd, ik meldde dit via facebook en ze ging onmiddelijk een nieuw opsturen, we zijn intussen al bijna 2 maand later en ik heb nog steeds niets ontvangen. Opnieuw nam ik al meermaals contact op zowel via mail als via facebook, maar opnieuw geen reactie.Ik had toch graag mijn geld terug gekregen of op zijn minst een niet beschadigd dekentje gekregen, zeker aangezien ze al akkoord was en beloofde een nieuw te bezorgen.

Berichten (1)

L. N.

Naar: Wearable wishes

11/04/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform