BesteIk bestelde op 23/07/2023 bij Wearable wishes 9 producten. Deze zijn al betaald via Creditcard. In de tekst staat dat ze na 10-15 dagen levert (in de voorwaarden staat 30 dagen). Wij hebben gekozen om de producten op te halen ipv te laten leveren, aangezien we daar in de buurt vaak komen. Nu heb ik een mailtje gestuurd op 10 Augustus met de vraag of er al meer nieuws is. Na slechte recensies te lezen op Google heb ik meteen op 10 augustus ook een berichtje gestuurd via Messenger. Hier kwam wel meteen antwoord op dat ze het ging klaarzetten. Op 12 augustus heb ik via Messenger gevraagd wanneer we het dan kunnen ophalen aangezien we het op iemand zijn verjaardag willen geven (20 augustus). Hier krijg ik geen antwoord op. Op 14 augustus heb ik nog eens een bericht via Messenger gestuurd met de vraag of er al meer nieuws is. Hier ook geen antwoord op. De automatische tekst van Messenger geeft een antwoord en zegt dat ze de berichten in het weekend en in de week na 18u00 zou beantwoorden, maar spijtig genoeg geen resultaat. Aan de vele recensies met dezelfde klacht te zien, heb ik een bang de goederen en het geld nooit meer te zien. We zijn dichter bij de 30 dagen aan het komen van de voorwaarden, en de 10 a 15 dagen die ze belooft in haar omschrijving zijn we al lang voorbij. We hadden iets uniek van haar site besteld waarbij we onze toekomstige Peter van ons kindje zouden vragen met een kraslotje dat op een echt kraslotje lijkt. Ik vind dit bij geen enkel andere winkel. Maar nu hebben we niets anders om hem als Peter te vragen en zeker niet zo uniek en onopvallend. We moeten nu nog snel iets anders zoeken en opnieuw betalen. De andere items waren spulletjes voor ons kindje dat geboren gaat worden in December en nog wat andere dingen voor ons zelf.