Terug

Geen levering - geen terugbetaling - geen communicatie van de leverancier

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Wearable wishes

05/12/2023

Beste,Ik bestelde bij Wearable Wishes een kraslot om iemand als Peter te vragen voor onze ongeboren baby. Ik had hen via google gevonden en op hun website stond geen informatie over dat het bedrijf niet meer actief was + betalen kon ook nog zomaar. Daarna werd er enkel een standaard bestelbevestiging gegeven en werd er niets verzonden. Mails over wanneer het verzonden werd, werden nooit beantwoord. We hebben dan ons geld terug gevraagd, maar er werd nooit op gereageerd. Daarna wilde ik ze contacteren via social media en op hun facebookpagina stond dat ze geen leveringen meer deden en gestopt waren. Er stond een ander emailadres terugbetalingww@gmail.com om terugbetalingen aan te vragen. Weer daar via dat emailadres nooit een antwoord gehad. Via facebookchat en instagramchat eveneens nooit een antwoord. Dit ruikt naar oplichting van een bedrijf dat failliet is gegaan en de website niet hebben geinactiveerd om toch nog geld te kunnen innen. Wij zouden heel graag ons geld terug hebben.

Berichten (1)

A. V.

Naar: Wearable wishes

22/12/2023

Ik heb nog steeds mijn geld niet terug en wacht nog steeds op communicatie van uw kant uit.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform