Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
teveel betaalde tickets
Geachte mevrouw/heer, Op 23/12/2024 heb ik ticket(s) gekocht voor concert Metejoor dat doorging op 31/10/2025. Nu pas kom ik te weten dat u een doorverkoper bent en dat u een prijs toepast die meer is dan die van de officiële verkoper(s). Als ik dit had geweten, dan had ik de ticket(s) niet bij u gekocht. Ik wens daarom de terugbetaling van het verschil zijnde 196,24 euro (hetgeen betaald is) - 80,00 euro (2 x 40,00 euro waarde ticket) = 116,24 euro. Bij gebreke zal ik genoodzaakt zijn verdere stappen te ondernemen. Met vriendelijke groet, Manuel De Backer Bijlagen: • Kopie betalingsbewijs
ticketten niet ontvangen
Ik betaalde voor twee zitplaatsen voor Andre Rieu, dit gaatmorgen 12/01/25, door in het sportpaleis Antwerpen. Ik ontving géén tickets. Ik betaalde hiervoor 357.74 euro. Ik ben altijd op mijn hoede, maar liet mij toch vangen !!!!!
aankoop en verkoop tickets concert Rammstein
Beste,Vrijdag 05-07-19 heb ik 4 tickets besteld voor het concert van Rammstein in Oostende op 10-06-2020 via de site Viagogo.Wegens omstandigheden was de datum van 10-06-2020 niet mogelijk voor ons en heb ik via de site viagogo de aangekochte tickets op 25-07-19 opnieuw verkocht. Effectieve tickets zouden wij pas zien in de week voorafgaand aan het optreden.Aangezien de aangekochte tickets zogezegd doorverkocht waren, zouden wij pas ons geld (748 euro) terugkrijgen 8 dagen na het evenement mogen verwachten.Daarstraks heb ik nogmaals ingelogd op de site viagogo en er staat doodweg op dat :* Als het evenement is geannuleerd, wordt je niet betaald voor deze verkoop.* Als je de tickets al hebt verzonden, hoef je niets te doen. We sturen de koper een e-mail met de nieuwe details voor het evenement. Als je de tickets nog niet hebt verzonden, stuur ze dan alsjeblieft zoals normaalgesproken op zodra de nieuwe datum is aangekondigd. In beide gevallen blijft je verkoop geldig.Kan ik enige garantie krijgen van hen dat ik het betaalde bedrag twv 748,00 euro terugkrijg of is dit ijdele hoop ?Waarschijnlijk hebben jullie ook al andere meldingen ontvangen ivm deze verkoopsite. Kan ik dit aankaarten via VISA (Mastercard) van de KBC waarmee ik de aankoop heb betaald ?Na mijn aankoop en verkoop, besef ik dat het kan zijn dat ik hier niets meer van terug zie.Hopende op een spoedige respons.
fraude bij het aankopen van concerttickets
beste, ik probeerde op 17 januari 2020 om 11 uur in de voormiddag in te loggen op Teleticketservice.com om tickets aan te kopen voor de voorstelling van Ludovico Einaudi op 24 maart 2020 in het Capitole in Gent. Het lukte me herhaaldelijk niet om binnen te geraken en om toch maar toegangskaarten te hebben surfte ik op het internet met de naam Einaudi en de plaats van het concert en de datum, en kwam zo op een site terecht waar ik toch nog tickets kon kopen. Ik heb dan vrijwel onmiddellijk ingetekend en betaald, en mijn 'besef' is maar achteraf gekomen dat het toch wel zeer veel geld was : 658 € voor 3 tickets. Het geheel is dan wat uit mijn hoofd gegaan, tot ik gisteren mijn tickets eens goed bekeek en zag dat de vermelde prijs op het ticket 95 € was en dat er ook al een naam op het ticket stond, nl Lisanne Bronckhorst, Putstraat 15 te 6131 HH Sittard in Nederland.Ik heb dan ook vandaag contact opgenomen met de officiële teleticketservice.com, en die konden me enkel zeggen dat ze niet veel konden doen aan dit gegeven behalve bekendmaken en hopen dat ik op 24 maart met deze duur betaalde tickets binnen zal kunnen (mogelijkerwijze zijn ze verschillende keren verkocht en is de kans reëel dat de eerste die zich aanmeldt zal binnen geraken). Ik ben bijzonder ontsteld over het feit dat dergelijke wanpraktijken gebeuren en dat dit gebeurt via erkende organisatie kan, nl via VIAGOGO waar tickets doorverkocht worden aan 'woekerprijzen'. Ik heb dit ook al gemeld aan het meldpunt van de overheid.
Teveel betaald voor ticket van André Rieu
Ik bestelde 3 tickets via vivagogo voor André Rieu, voor men Pa zijn verjaardag men moeder en mezelf, 1 ticket koste 130 euro voor 3 plaatse naast elkaar, ik betaal via visakaart 360 euro, nu krijg ik men tickets staat er 65 euro op per ticket . . ., er is 489 euro van men bankkaart afgegaan, zijn deze tickets geldig of ben ik volledig opgelicht . . .?
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
