Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Bevestiging via mail van mijn opzeg
Beste, Ik probeerde al meerdere malen via mail mijn abonnement bij United mobile stop te zetten. Er wordt niet geantwoord op deze mails. Op dinsdag 25/3/2025 heb ik gebeld. De medewerkster zei dat er een mail ging volgen met de bevestiging van de opzeg van mijn abonnement. Ik heb nog geen mail ontvangen. Graag had ik dit asap ontvangen. Mvg, Annick Tanghe
Circuit-ID en EasySW_D onbekend
Beste, na geduputeerd te zijn wegens fallisement van United Telecom ben ik niet langer in staat om in te loggen op de klantenzone. Ook niet met de gegevens van de laatste factuur. Met het niet beschikken over de circuit-ID nummer of Easy Switch-ID wordt het ons onmogelijk gemaakt over te stappen naar een andere provider met behoud van de vaste telefoon nummer. Na herhaaldelijk telefonisch contact met United Mobile,die de klantenportefeuille overgenomen hebben, wordt steeds alles genoteerd en zal men mij terug contacteren. Na 2 weken ben ik nog steeds in het ongewisse en ontbreken de gegevens nog altijd. Kunnen de gevevens overgemaakt worden alvorens ik zonder internet/vaste telefoon val. Hoogachtend, COENEN Bart
Probleem met facturatie
Beste,Ik heb toegestemd in de 1e formule van 2.99euro.Ik ging ervan uit dat dit zoals eender welke formule bij een andere provider zou werken.Blijkbaar waren er dus nogal wat toffe ondervindingen en kleine letters.Ik heb nu al iedere maand voor een formule van 2.99 euro erbuiten getreden wat tot gevolg gaf tot rekeningen van 15 tot meer dan 20 euro/maand.Maar natuurlijk kan u nu zeggen, ja u hebt buiten de limieten van de formule getreden maar er is niet eens een systeem dat je vermeld dat je buiten je abonnement treed en alsof dat niet genoeg is, is er helemaal geen systeem om alleen al te zien hoe ver je zit in je verbruik, ook wordt er gerust stilzwijgend via domiciliëring alle extra kosten afgehaald zonder enig woord.Tenzij er verwacht word dat de klant op een apart blad telkens aanduid wanneer deze 1 berichtje of 1 minuut gebeld heeft.Vooral via de mobiele data is dit een nachtmerrie,je kan letterlijk honderden euro's opdoen zonder enige waarschuwing dat je alleen uit je abonnement treed.Ook stond er nooit de details dat je niets kan controleren of niet gewaarschuwd wordt terwijl dit bij alle ander providers wel degelijk zo is.De website om alles van facturen te controleren laat ook al de wensen over!Bij de facturen staat die van 20.88 op status betaald en bij het klikken erop ineens onbetaald.En dan ben ik nog niet aan de telefonische support die als ik vraag mijn abonnement stop te zetten, mij probeert te overtuigen in een abonnement van 5x zo duur.Dit is nog maar een klein deel van alle fouten, ik begrijp dat dit een groeiend bedrijf is maar dit is gewoon oplichting!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten