Terug

Circuit-ID en EasySW_D onbekend

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Wijziging van leverancier

Klacht

B. C.

Naar: United Telecom

20/02/2025

Beste, na geduputeerd te zijn wegens fallisement van United Telecom ben ik niet langer in staat om in te loggen op de klantenzone. Ook niet met de gegevens van de laatste factuur. Met het niet beschikken over de circuit-ID nummer of Easy Switch-ID wordt het ons onmogelijk gemaakt over te stappen naar een andere provider met behoud van de vaste telefoon nummer. Na herhaaldelijk telefonisch contact met United Mobile,die de klantenportefeuille overgenomen hebben, wordt steeds alles genoteerd en zal men mij terug contacteren. Na 2 weken ben ik nog steeds in het ongewisse en ontbreken de gegevens nog altijd. Kunnen de gevevens overgemaakt worden alvorens ik zonder internet/vaste telefoon val. Hoogachtend, COENEN Bart


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform