Beste,Dat de hogere abonnementen deze waarschuwingen wel hebben ben ik niets mee.Evenals dat ik voor 20 euro een mooi pakket krijg als ik vraag voor gewoon het abonnement stop te zetten.Jullie hebben nooit iets vermeld over de ontbrekende diensten,laat staan de domiciliëring,Tot nu toe is alles betaald via overschrijving maar voor mij houd het hier op!En als verassing komen er nog 2 af voor een maand die ik amper half gebruikt heb.Ik wil gewoon dat dit opgelost raakt,Ik verwacht zeker een bedrag teruggestort,Als je als bedrijf bij ontevreden klanten nog geen schikking kan houden.En een andere GSM kopen want die hebben meestal een ingebouwde waarschuwing, is ook geen oplossing.Ik verwacht een bedrijfswaardige oplossing.Ik ben maanden aan de lijn hiermee gehouden zonder 1 waarschuwing,sms , wat dan ook.Nogmaals ik verwacht een oplossing, ook al gaat het hier maar over +-20 euro, dik kan gewoon niet, 2,99 die uitloopt in +100.Mvg Jean