Terug

Probleem met facturatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: United Telecom

13/08/2015

Beste,Ik heb toegestemd in de 1e formule van 2.99euro.Ik ging ervan uit dat dit zoals eender welke formule bij een andere provider zou werken.Blijkbaar waren er dus nogal wat toffe ondervindingen en kleine letters.Ik heb nu al iedere maand voor een formule van 2.99 euro erbuiten getreden wat tot gevolg gaf tot rekeningen van 15 tot meer dan 20 euro/maand.Maar natuurlijk kan u nu zeggen, ja u hebt buiten de limieten van de formule getreden maar er is niet eens een systeem dat je vermeld dat je buiten je abonnement treed en alsof dat niet genoeg is, is er helemaal geen systeem om alleen al te zien hoe ver je zit in je verbruik, ook wordt er gerust stilzwijgend via domiciliëring alle extra kosten afgehaald zonder enig woord.Tenzij er verwacht word dat de klant op een apart blad telkens aanduid wanneer deze 1 berichtje of 1 minuut gebeld heeft.Vooral via de mobiele data is dit een nachtmerrie,je kan letterlijk honderden euro's opdoen zonder enige waarschuwing dat je alleen uit je abonnement treed.Ook stond er nooit de details dat je niets kan controleren of niet gewaarschuwd wordt terwijl dit bij alle ander providers wel degelijk zo is.De website om alles van facturen te controleren laat ook al de wensen over!Bij de facturen staat die van 20.88 op status betaald en bij het klikken erop ineens onbetaald.En dan ben ik nog niet aan de telefonische support die als ik vraag mijn abonnement stop te zetten, mij probeert te overtuigen in een abonnement van 5x zo duur.Dit is nog maar een klein deel van alle fouten, ik begrijp dat dit een groeiend bedrijf is maar dit is gewoon oplichting!

Berichten (6)

United Telecom

Naar: A. C.

13/08/2015

Beste klant,Wij hebben uw e-mail goed ontvangen, waarvoor onze dank. We hebben er volgend ticketnummer aan toegekend 536380. Onze klantendienst onderzoekt uw vraag en geeft u binnen de 2 werkdagen een antwoord. Met vriendelijke groeten,United Telecom Klantendienst.

United Telecom

Naar: A. C.

13/08/2015

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: United Telecom

13/08/2015

Beste,Dat de hogere abonnementen deze waarschuwingen wel hebben ben ik niets mee.Evenals dat ik voor 20 euro een mooi pakket krijg als ik vraag voor gewoon het abonnement stop te zetten.Jullie hebben nooit iets vermeld over de ontbrekende diensten,laat staan de domiciliëring,Tot nu toe is alles betaald via overschrijving maar voor mij houd het hier op!En als verassing komen er nog 2 af voor een maand die ik amper half gebruikt heb.Ik wil gewoon dat dit opgelost raakt,Ik verwacht zeker een bedrag teruggestort,Als je als bedrijf bij ontevreden klanten nog geen schikking kan houden.En een andere GSM kopen want die hebben meestal een ingebouwde waarschuwing, is ook geen oplossing.Ik verwacht een bedrijfswaardige oplossing.Ik ben maanden aan de lijn hiermee gehouden zonder 1 waarschuwing,sms , wat dan ook.Nogmaals ik verwacht een oplossing, ook al gaat het hier maar over +-20 euro, dik kan gewoon niet, 2,99 die uitloopt in +100.Mvg Jean

United Telecom

Naar: A. C.

13/08/2015

Beste klant,Wij hebben uw e-mail goed ontvangen, waarvoor onze dank. We hebben er volgend ticketnummer aan toegekend 414929. Onze klantendienst onderzoekt uw vraag en geeft u binnen de 2 werkdagen een antwoord. Met vriendelijke groeten,United Telecom Klantendienst.

A. C.

Naar: United Telecom

13/08/2015

Beste,Ik heb net ook u 2 de mail ontvangen waarin u verteld dat er 0.0 toegevingen worden gedaan omdat dit geen technische fout of probleem is?Dus ontbrekende waarschuwingen bij het overtreden van het abonnement.En de ontbrekening aan eender wat om alleenal te zien wat je verbruikt is geen technisch probleem?Ik denk dat we dan elkaar toch verkeerd begrijpen over wat een technisch probleem is.En in de mail staat ineens 30.88 i.p.v. 20.88 is dit een bedrijf of en foutgelopen grap.Ik begrijp dat alles kleine letter heeft maar dit is toch een stap erger!Ik verwacht nog altijd iets van oplossing.En zeker voor toekomstig klanten is dit maar beter iets dat u direct aanpast.Mvg Jean

United Telecom

Naar: A. C.

13/08/2015

Beste klant,Wij hebben uw e-mail goed ontvangen, waarvoor onze dank. We hebben er volgend ticketnummer aan toegekend 304687. Onze klantendienst onderzoekt uw vraag en geeft u binnen de 2 werkdagen een antwoord. Met vriendelijke groeten,United Telecom Klantendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform