Terug

Bevestiging via mail van mijn opzeg

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Opzeg

Klacht

A. T.

Naar: United Telecom

01/04/2025

Beste, Ik probeerde al meerdere malen via mail mijn abonnement bij United mobile stop te zetten. Er wordt niet geantwoord op deze mails. Op dinsdag 25/3/2025 heb ik gebeld. De medewerkster zei dat er een mail ging volgen met de bevestiging van de opzeg van mijn abonnement. Ik heb nog geen mail ontvangen. Graag had ik dit asap ontvangen. Mvg, Annick Tanghe


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform