Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
discussie over aangerekend bedrag
Prestaties van poetsdiensten van october 2024 worden pas ingebracht in januari 2025 Geen voorafgaande meldling Als klant betwist ik niet de prestaties , maar wel de bedragen die ik ga moeten betalen , de dienstencheques zijn ondertussen met 1 euro verhoogd. ALs klant betaal ik ook een bijdrage voor de administratie dus ga ik ervan uit dat Trixxo dit ook stip opvolgt en mij niet 3 maand na datum nog een dienst aanrekend.
Uitvoeren van werken en geen terugbetaling
Ik ben al even klant bij Trixxo, tot we verhuisden. Dan kwam onze vaste poetshulp wel nog aan (om 8u) op het afgesproken uur, maar vertrok steeds rond 11u30, terwijl we wel steeds voor 4u betaalden. Hier kan Trixxo geen vergoeding voor geven, lijkt me raar. Verder kregen we dan wel een vervanghulp, deze kwam vanaf november tem januari in totaal 3 keer, terwijl we normaal een poetshulp om de 2 weken krijgen. Dit is voor ons onaanvaardbaar. Zeker met een kleine baby in huis, rekenen we meer dan ooit op onze poetshulp. Verder werden de uren van de poetshulp dus wel vaak aangerekend ookal kwam deze niet opdagen. Lijkt me vrij crimineel! Ten slotte kregen we ook nog is een mooie rekening voor de vaste kosten van Trixxo, terwijl dit dus helemaal niet inorde is. Helemaal niet tevreden dus!!!
niet uitgevoerde taken
Beste, op data 25/04/2024 zou onze poetshulp voor 5 uren op ons adres komen poetsen. Zij is begonnen om 9u. Van haar werd verwacht de hele bovenverdieping van stof te ontdoen alsook te stofzuigen, plus de gang en trappen met nat te dweilen. De benedenverdieping moest worden gestofveegd, gestofzuigd alsook gedweild. alsook werd er gevraagd een mand strijk te strijken.Gister werd ik door onze poesthulp gecontacteerd omstreeks 11u14 dat zij schade had berokkend in onze woning, ze heeft de hele stang van onze lamellen uit de muur getrokken, met gevolg dat deze dan ook afgebroken is en niet meer bruikbaar is. Ik ben omstreeks 12u thuis gekomen van mijn werk. op mijn vraag voor meer informatie wat er gebeurd is , is er een discussie ontstaan, waarop de poestvrouw besloten heeft de werkzaamheden neer te leggen en te vertrekken. Ik heb hiervoor onmiddellijk trixxo op de hoogte gebracht via een voicemailbericht die ingesproken werd bij hun. Echter rekent Trixxo mij toch 3 volledige uren aan voor uitgevoerde werkzaamheden terwijl er totaal niet gepoetst is geweest. Noch de bovenverdieping noch de benedenverdieping zijn ook maar enigzins gepoetst. noch de mand met strijk is aangeraakt geweest. Dit is gestaafd door foto's die genomen zijn. Dit heb ik Trixxo ook schriftelijk laten weten met in de mail de bijgevoegde foto's. Echter blijven zij volhouden om 3 uren aan te rekenen. ondanks dat er geen prestatie geweest is.
vergoeding schade door poetshulp
Beste,wij hebben met u een overeenkomst voor een poetshulp, die elke week komt poetsen en we zijn erg tevreden over haar.Recent heeft zij bij het poetsen het glas van de ovendeur beschadigd.We vernemen dat er tussenkomst is van uw verzekeraar, maar dat we zelf een vrijstelling van € 150 dienen te betalen.Dit kan o.i. niet. U dient de schade die door uw aangestelde veroorzaakt werd te vergoeden, niets meer maar ook niets minder. Dat uw verzekeraar een vrijstelling van € 150 hanteert is niet onze zaak, het is niet correct om dit door te schuiven naar uw klant aan wie er niets te verwijten valt.Mogen wij er aldus op rekenen dat onze schade integraal vergoed wordt ?Alvast bedankt.
administratieve vergoeding voor niet geleverde diensten
Beste, ik ging een contract aan met Trixxo waardoor ik gebruik ging kunnen maken van hun poetsdienst. Op 31-03-2023 werd ik verzocht om 48€ te betalen voor de administratieve kosten. Begrijpelijk en geen probleem mee. Sinds 29 maart hebben wij 4 keer 4 u en 1 keer 2 u een poetshulp gekregen dewelke onervaren was, geen opleiding had gekregen waardoor het gewenste resultaat niet werd behaald. Ik heb hierover mailverkeer gehad met Trixxo en telefonisch contact. Er werd beloofd dat de poetshulp opleiding zou krijgen maar dit bleek niet het geval de laatste keer dat ze hier was en na 2 u is ze ziek naar huis gegaan.Keer op keer beloofd men ons een andere poetshulp maar dit blijkt zeer moeilijk te zijn. Nu heb ik alle begrip voor personeelstekort maar nu word ik aangemaand om opnieuw 48€ te betalen voor administratieve kosten? Dat vind ik echt niet kunnen, ik ga echt niet betalen voor beloofde diensten die nooit werden geleverd.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten