Geachte,
Reactie op klacht – Klachtnummer: 12031203
Beste Dhr. Demarsin,
Hartelijk dank voor uw bericht via Testaankoop.
Graag willen wij u nogmaals de toelichting geven omtrent uw klacht.
De prestaties van uw huishoudhulp in oktober 2024 werden door ons manueel geregistreerd, aangezien de huishoudhulp deze oorspronkelijk vergeten was te noteren. Zoals gebruikelijk heeft u nadien een melding (mail) ontvangen van Pluxee, waarbij u de mogelijkheid had om de cheques te aanvaarden of te weigeren.
Wij hebben u ook bewijs geleverd van de registratie in Pluxee.
Aangezien de prestaties niet door u werden bevestigd, bleven deze in de status Gevalideerd staan. Dit betekent dat de prestaties in afwachting waren van uw bevestiging (status 2). Deze informatie kon u eveneens terugvinden in de aangeleverde bewijzen, alsook in uw online elektronische portefeuille.
Echter, vanwege de GDPR-wetgeving zijn deze gegevens uiteraard enkel voor u toegankelijk.
Om dit op te lossen, hebben wij de prestaties met de status Gevalideerd geannuleerd en deze opnieuw aangeboden in januari 2025. Hierdoor ontving u opnieuw een melding (mail) van Pluxee, dewelke u ook ontvangen hebt, zodat u de prestaties alsnog kon bevestigen.
Pas na uw bevestiging kan de terugbetaling via Pluxee worden aangevraagd.
Wij willen benadrukken dat de verwerking van de dienstencheques conform onze standaardprocedure is verlopen en niet voortkomt uit een administratieve fout van Trixxo.
Als dienstenchequebedrijf hebben wij geen bevoegdheid om cheques namens de klant te bevestigen.
Wij begrijpen dat deze situatie vervelend voor u is en excuseren ons voor het eventuele ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Allard Lena
District Manager – TRIXXO Dienstencheques
l.allard@trixxo.be
+3278 150 550
www.trixxo-dienstencheques.be
Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be
Verzonden: woensdag 5 februari 2025 15:01
Aan: TRIXXO Dienstencheques Aarschot aarschot.home@trixxo.be
Onderwerp: discussie over aangerekend bedrag
U ontvangt niet vaak e-mail van klachten@test-aankoop.be. Onek waarom dit belangrijk is