Terug

discussie over aangerekend bedrag

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

W. D.

Naar: Trixxo (Dienstencheques/Titres&Services)

05/02/2025

Prestaties van poetsdiensten van october 2024 worden pas ingebracht in januari 2025 Geen voorafgaande meldling Als klant betwist ik niet de prestaties , maar wel de bedragen die ik ga moeten betalen , de dienstencheques zijn ondertussen met 1 euro verhoogd. ALs klant betaal ik ook een bijdrage voor de administratie dus ga ik ervan uit dat Trixxo dit ook stip opvolgt en mij niet 3 maand na datum nog een dienst aanrekend.

Berichten (4)

Trixxo (Dienstencheques/Titres&Services)

Naar: W. D.

06/02/2025

Geachte, Reactie op klacht – Klachtnummer: 12031203 Beste Dhr. Demarsin, Hartelijk dank voor uw bericht via Testaankoop. Graag willen wij u nogmaals de toelichting geven omtrent uw klacht. De prestaties van uw huishoudhulp in oktober 2024 werden door ons manueel geregistreerd, aangezien de huishoudhulp deze oorspronkelijk vergeten was te noteren. Zoals gebruikelijk heeft u nadien een melding (mail) ontvangen van Pluxee, waarbij u de mogelijkheid had om de cheques te aanvaarden of te weigeren. Wij hebben u ook bewijs geleverd van de registratie in Pluxee. Aangezien de prestaties niet door u werden bevestigd, bleven deze in de status Gevalideerd staan. Dit betekent dat de prestaties in afwachting waren van uw bevestiging (status 2). Deze informatie kon u eveneens terugvinden in de aangeleverde bewijzen, alsook in uw online elektronische portefeuille. Echter, vanwege de GDPR-wetgeving zijn deze gegevens uiteraard enkel voor u toegankelijk. Om dit op te lossen, hebben wij de prestaties met de status Gevalideerd geannuleerd en deze opnieuw aangeboden in januari 2025. Hierdoor ontving u opnieuw een melding (mail) van Pluxee, dewelke u ook ontvangen hebt, zodat u de prestaties alsnog kon bevestigen. Pas na uw bevestiging kan de terugbetaling via Pluxee worden aangevraagd. Wij willen benadrukken dat de verwerking van de dienstencheques conform onze standaardprocedure is verlopen en niet voortkomt uit een administratieve fout van Trixxo. Als dienstenchequebedrijf hebben wij geen bevoegdheid om cheques namens de klant te bevestigen. Wij begrijpen dat deze situatie vervelend voor u is en excuseren ons voor het eventuele ongemak. Met vriendelijke groeten, Allard Lena District Manager – TRIXXO Dienstencheques l.allard@trixxo.be +3278 150 550 www.trixxo-dienstencheques.be Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: woensdag 5 februari 2025 15:01 Aan: TRIXXO Dienstencheques Aarschot aarschot.home@trixxo.be Onderwerp: discussie over aangerekend bedrag U ontvangt niet vaak e-mail van klachten@test-aankoop.be. Onek waarom dit belangrijk is ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

W. D.

Naar: Trixxo (Dienstencheques/Titres&Services)

06/02/2025

Geachte , Niet akkoord met u antwoord. Er werden voor die datum in october 2024 geen cheques ter goedkeuring aangeboden. Zie bijlage de data in october voor deweke jullie dit wel deden ( en deze werden goedgekeurd) Jullie hebben deze slechts ingebracht in jan 2025 ( zonder enige vorm van vewittiging) Dit is toch gedaan door jullie adminstatie zoals jezelf aangeeft. Ik kijk alvast uit naar een contructieve oplossing zodat ik deze cheque alsnog kan aanvaarden Met beleefde groeten. Wim

Trixxo (Dienstencheques/Titres&Services)

Naar: W. D.

10/02/2025

Beste Dhr Demarsin, Op 18/10/2024 zijn de cheques daadwerkelijk door ons manueel ingezet bij Pluxee. U kunt deze informatie terugvinden in uw elektronische portefeuille. Daarnaast verwijzen wij u naar het overzicht dat wij u eerder hebben verstrekt, waarin u in de tweede kolom de datum van de prestatie kunt zien. In de derde kolom staat de datum waarop de prestaties door de huishoudhulp of door ons als firma zijn geregistreerd en vervolgens aangeboden aan u via Pluxee. Wij begrijpen dat deze situatie voor u verwarrend kan zijn en willen benadrukken dat wij steeds handelen volgens de standaardprocedure van Pluxee. Met vriendelijke groeten, Allard Lena District Manager – TRIXXO Dienstencheques l.allard@trixxo.be +3278 150 550 www.trixxo-dienstencheques.be Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: donderdag 6 februari 2025 15:00 Aan: TRIXXO Dienstencheques Aarschot aarschot.home@trixxo.be Onderwerp: Nieuw bericht van WIM D U ontvangt niet vaak e-mail van klachten@test-aankoop.be. Onek waarom dit belangrijk is ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

W. D.

Naar: Trixxo (Dienstencheques/Titres&Services)

11/02/2025

Geachte , Zoals reeds aangehaald kreeg ik op 13 jan 2025 pas een bericht in de electronische portefeuille dat jullie een nieuwe dienst hadden ingegeven.Waarop ik deze heb geweigerd . Nadien werd ik gecontacteerd door een collega van jullie die inderdaad toegaf dat dit ' zonder mij voorafgaandelijk te contacteren' door jullie administratie werd ingegeven . (zie mijn printscreen van mijn portefeuille ) Ik blijf erbij dat Trixxo dit slecht heef opgevolgd, en vraag dan ook een oplossing, zodat ik alnog deze cheques kan goedkeuren. Dit is absoluut niet varwarrend voor mij zoals u aanhaald in uw reactie. Met beleefde groeten, Wim

Bemiddeling door Testaankoop 05 april 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform