Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
2 dehands wagen gekocht ,veel problemen
Beste , Ik heb vorige jaar een 2 dehands wagen gekocht bij traxxion, Ik heb nog niets anders dan problemen had met mijn auto , Als ik hem 6 maanden had waren 2 banden volledig versleten , Mijn add Blue systeem kapot waardoor hij verschillende keren binnen moest , mijn auto moet iedere keer een volle dag of zelf 2 dagen blijven staan ,ik moet ook werken ,als ik vraag voor een vervangwagen is het op eigen kost ,of zeggen ja dan kan hij maar niet gemaakt worden ,ik ben op reis moeten vertrekken met een kapotte ad Blue systeem waar hij dan al verschillende malen voor binnen was geweest , waardoor ik op reis niets kon doen met mijn auto ,want ik kon maar zoveel kilometer mee rijden , ik had al verschillende malen gezegd dat er iets lekt van voor uit de auto ,waar ik iedere keer afgewimpeld werd , blijkt nu een olie lek te zijn waar ik al maanden mee rij , ik heb deze auto nog geen jaar en al zoveel problemen echt om bij te Wenen dit heeft mij zoveel overlast al gegeven , en ze zijn zo onvriendelijk waar ik ga .
Verkeerde prijsschatting door collega die zogezegd niet wist dat het om een ander model ging
Ik ging lang bij Traxxion Deinze om eventueel een 2e hands wagen te kopen. Hierbij vroeg ik voor mijn wagen over te nemen en wat de schattingsprijs zou zijn. Nadat ik alle gegevens doorgegeven had kreeg ik een schatting tussen de 15 000€ en 20 000€. met als extra dat de persoon zei: voor zo een jonge auto en met zo weinig kilometer zal het zeker meer zijn dan 15 000€3 dagen later ging ik langs bij een andere collega om foto's te laten maken en de effectieve waarde te bepalen en bleek het maar te gaan over 13 000€, terwijl hij in perfecte staat is. Het antwoord dat ik toen kreeg was: 'mijn collega dacht dat het om een nieuwer model ging'. Dit wil dus zeggen dat ik verschillende kopers geannuleerd heb omdat ik verwachtte meer te krijgen voor mijn auto die daarbovenop jaarlijks zijn onderhoud kreeg bij de peugeot garage te deinze ! Een grote afzetting dus om eerst een richtprijs te zeggen die achteraf gezien veel te hoog ingeschat is.ik kan de waarde begrijpen van mijn wagen, ondanks dat hij in perfecte staat is vond ik dat al veel te weinig, maar dat er 2000 € onder het verwachte minimum was, dit kan niet, dan moeten er geen schattingen meer gebeuren, het is toch maar zand in de ogen strooien van trouwe klanten!Mijn auto is nog steeds niet verkocht, dus hij kan nog steeds aangekocht worden door de garage om deze fout recht te zetten
Geen oplossing van probleem na 6 maand
Beste, ik kocht een jonge tweedehandswagen (peugeot 308 sw hybride) bij traxxion tielt op 14/06/23. De wagen leek op het eerste zicht in orde volgens de verkoper. In juni/juli ging ik echter op reis met de wagen en kwam het ene probleem na het andere.De gps gaf aan dat ik achteruit reed terwijl ik gewoon vooruit reed. De boordcomputer blokkeerde, boordcomputer viel uit, kilometerteller gaf 30km/u aan terwijl ik 90 reed (op gps), radio werkte hele ritten niet, adaptive cruise control registreert na enkele kilometers de voorligger niet meer en wagen geeft plankgas waardoor ik met volle snelheid op de voorligger zou inrijden, gelukkig net op tijd kunnen remmen. Dode hoek in achteruitrijcamera waardoor ik tegen wagen aangereden ben bij parkeren, camera bovenaanzicht die niet klopt waardoor ik de velgen beschadigde…23 augustus heb ik hierover via mail eerste contact gehad met traxxion tielt. Maar voorafgaand ook al telefonisch contact opgenomen.Ik heb verscheidene filmpjes kunnen vastleggen van de problemen die zich voordoen omdat het eerst ontkend werd. Hierop volgend is de auto 2 maal binnen geweest maar zonder oplossing tot heden. Ik voel me dan ook enorm onveilig in de wagen mits alle veiligheidsopties.Elke keer ik vraag hoever ze staan met een oplossing word ik gevraagd geduld te hebben voor een oplossing.Mijn geduld is op.Ik heb 40000 euro betaald voor een wagen met veel problemen. Ik heb al voorgesteld om de wagen terug over te nemen maar dan geven ze er 10000 euro minder voor, wat teveel van het goede is. Was het nu nog 3000/4000 euro minder geweest kon ik er nog mee leven voor die 6 maand miserie.Ik weet niet meer wat gedaan nu, ik wil van de miserie van af, eventueel schadevergoeding in combinatie met overname zodat ik kan uitkijken naar een betrouwbare wagen met een deftige service.
Weigering garantie
Beste, ik kocht op 20/04/2017 een Berlingo bij uw bedrijf. Sinds begin dit jaar werkt mijn sleutelbehuizing omgekeerd sleutel springt in ipv uit en als hij ingeklikt zit, moet ik hem eruit peuteren. Met deze klacht kwam ik bij u langs ergens half februari. U zou mij contacteren als de nieuwe behuizing arriveerde. Dat deed u via mail (zie bijlage) op 20 maart '19. Door externe omstandigheden waren we nu pas in de mogelijkheid om de nieuwe behuizing te komen ophalen. Maar toen mijn man vorige week (do 13 juni) langskwam, moest hij eerst betalen voor de nieuwe behuizing omdat onze garantie voorbij is. Inderdaad maar de klacht dateert van voor het einde van de garantie, de mail van 20 maart bevestigt dit. Jullie weigeren de herstelling binnen garantie uit te voeren. Na langdurige (onvriendelijke) discussie zouden jullie zelf de garantiedienst van Citroën B contacteren en advies vragen maar tot op heden kregen we nog geen reactie. Dus willen we via deze weg aanzetten alsnog de herstelling kosteloos uit te voeren aangezien de klacht duidelijk binnen de garantie ontstond.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten