Terug

Geen oplossing van probleem na 6 maand

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Traxxion Group

14/12/2023

Beste, ik kocht een jonge tweedehandswagen (peugeot 308 sw hybride) bij traxxion tielt op 14/06/23. De wagen leek op het eerste zicht in orde volgens de verkoper. In juni/juli ging ik echter op reis met de wagen en kwam het ene probleem na het andere.De gps gaf aan dat ik achteruit reed terwijl ik gewoon vooruit reed. De boordcomputer blokkeerde, boordcomputer viel uit, kilometerteller gaf 30km/u aan terwijl ik 90 reed (op gps), radio werkte hele ritten niet, adaptive cruise control registreert na enkele kilometers de voorligger niet meer en wagen geeft plankgas waardoor ik met volle snelheid op de voorligger zou inrijden, gelukkig net op tijd kunnen remmen. Dode hoek in achteruitrijcamera waardoor ik tegen wagen aangereden ben bij parkeren, camera bovenaanzicht die niet klopt waardoor ik de velgen beschadigde…23 augustus heb ik hierover via mail eerste contact gehad met traxxion tielt. Maar voorafgaand ook al telefonisch contact opgenomen.Ik heb verscheidene filmpjes kunnen vastleggen van de problemen die zich voordoen omdat het eerst ontkend werd. Hierop volgend is de auto 2 maal binnen geweest maar zonder oplossing tot heden. Ik voel me dan ook enorm onveilig in de wagen mits alle veiligheidsopties.Elke keer ik vraag hoever ze staan met een oplossing word ik gevraagd geduld te hebben voor een oplossing.Mijn geduld is op.Ik heb 40000 euro betaald voor een wagen met veel problemen. Ik heb al voorgesteld om de wagen terug over te nemen maar dan geven ze er 10000 euro minder voor, wat teveel van het goede is. Was het nu nog 3000/4000 euro minder geweest kon ik er nog mee leven voor die 6 maand miserie.Ik weet niet meer wat gedaan nu, ik wil van de miserie van af, eventueel schadevergoeding in combinatie met overname zodat ik kan uitkijken naar een betrouwbare wagen met een deftige service.

Berichten (11)

Traxxion Group

Naar: J. V.

16/12/2023

Beste wij hebben uitgebreid contact gehad met de klant, hem uitgelegd wat de te ondernemen stappen zijn nadat hij de update op zijn wagen heeft uitgevoerd. Als er na de update nog opmerkingen zijn zal hij afspraak maken in de week van 8 januari.De feedback voor de update is pas begin deze week na lang wachten bij ons terecht gekomen.Wij hadden dan ook graag gehad dat de mail van uw klachtenplatform wordt gehaald. Dossier wordt door ons volgens de gevraagde procedures behandeld.[cid:abcae5dd-0918-4614-9cad-a019b13ffcac.jpg] Met vriendelijke groeten,Peter Verhelst, BestuurderTel. +32 51 42 63 94 - Gsm +32 475 79 15 31[cid:Logo_Mail_13a93070-6816-4e0b-827e-f843268d14ff.jpg][cid:PEUGEOT_bc28c94e-23d6-4940-836b-f0848087093b.jpg] [cid:CITROEN_7cd22bd6-13ea-49d5-ab4c-5d186990a418.jpg] [cid:DS_ac1fcc29-b13d-4cd1-b22b-1a43ae71f064.jpg]PS Red een boom! Print dit bericht enkel af indien noodzakelijk

J. V.

Naar: Traxxion Group

16/12/2023

Beste,Zoals telefonisch afgesproken haal ik de klacht niet van het platform zolang het probleem niet is opgelost.De update is nog steeds niet verschenen dus er is ook nog niets opgelost. Voor hetzelfde geld is dit een valse belofte zoals de valse beschuldigingen van gisteren die je telefonisch aan mij overbracht. Deze laten we voorlopig op dit platform dan maar best achterwege.Na de testrit en de update in de week van 8 januari kunnen we kijken om de klacht eventueel weg te halen indien de problemen van de laatste 5 maand zijn opgelost.Alvast bedankt om na 5 maand toch met een voorstel tot oplossing af te komen.Met vriendelijke groetenJimmy Van Paemel

J. V.

Naar: Traxxion Group

29/12/2023

Beste, tot op heden heb ik nog steeds geen meldingen gekregen om een update te doen. Ondertussen wacht ik hier nu toch al terug 2 weken op.Mvg,Jimmy

Traxxion Group

Naar: J. V.

29/12/2023

BesteIk ben er eventjes tussenuit, ik ben terug bereikbaar vanaf 03/01.Je kan ons steeds bereiken op het algemeen nummer 051400316.Alvast een fijn eindejaar en tot volgend jaar! Met vriendelijke groeten,Ellen Amelinck, Raadgevende receptieTel. - Gsm[cid:Logo_Mail_716e6982-874e-40f5-b1f1-8438c2bc8494.jpg][cid:peugeot_a7d4ef0d-ff4b-4e58-9981-687f03aaedd1.jpg] [cid:CITROEN_a79241ce-93fc-4f49-bfb7-abfe8669f6bf.jpg]Traxxion Peugeot Tielt+32 51 40 03 16Szamotulystraat 24, 8700 Tieltpeugeottielt@traxxion.be Traxxion Citro?n Tielt+32 51 40 03 16Szamotulystraat 24, 8700 Tieltcitroentielt@traxxion.bePS Red een boom! Print dit bericht enkel af indien noodzakelijk

J. V.

Naar: Traxxion Group

08/01/2024

Beste,Zoals eerder laten weten maar zonder antwoord, heb ik nog steeds geen weet van een update. De testrit deze week gaat dan waarschijnlijk ook niet door gezien ik geen antwoord kreeg?Wat is jullie voorstel om verder te gaan?We zijn nu 7 maand na aankoop, 1 maand na klacht, nog steeds zonder oplossing en zonder service?MvgJimmy

J. V.

Naar: Traxxion Group

15/01/2024

Beste,We zijn ondertussen terug 7 dagen verder zonder oplossing en zonder enig contact of respons.In bijlage het filmpje die ik dan maar terug opnam zonet met alweer de boordcomputer die volledig uitvalt.Tot nu toe ook geen enkele update gezien en zoals op het filmpje dus ook geen nieuws oplossing.Zie foto als bijlage, filmpje stuur ik jullie via mail.MvgJimmy

J. V.

Naar: Traxxion Group

16/01/2024

Beste,Zoals ik via mail van jullie ontving, zou ik moeten “spylogs” maken als de problemen zich voordoen. Zoals eerder aangehaald, is deze knop niet (altijd) actief, via de welke ik de “spylogs” zogezegd zou moeten maken.Ik vind het dan ook zeer kortzichtig dat jullie zeggen dat de filmpjes waarvoor ik mijn leven riskeer om te maken, niet worden behandeld en jullie mij hiermee dus alweer niet verder helpen. Ondertussen zijn er tientallen filmpjes en deze kan je niet blijven negeren?MvgJimmy

Traxxion Group

Naar: J. V.

07/01/2025

Goedemiddag, Ik stuur deze mail door naar de verantwoordelijke en eigenaar van Traxxion Tielt. Hij zal dit verder opvolgen. Met vriendelijke groeten, Maarten Steenbeke T. +32 9 377 11 92 Traxxion Evergem T. +32 9 227 50 33 Brugse Steenweg 11, 9940 Evergem evergem@traxxion.be Traxxion Waarschoot T. +32 (0)9 377 11 92 Dam 50, 9950 Lievegem waarschoot@traxxion.be Red een boom! Print dit bericht enkel af indien noodzakelijk

Traxxion Group

Naar: J. V.

07/01/2025

Beste kan u onderstaande klacht naar mijn email versturen zodat ik onmiddellijke reply kan doen aub? Met vriendelijke groeten, Peter Verhelst, Bestuurder T. +32 51 42 63 94, M. +32 475 79 15 31 Traxxion Deinze T. +32 9 335 10 70 Emiel Clauslaan 100, 9800 Deinze deinze@traxxion.be www.traxxion.be Traxxion Tielt NIEUW ADRES! T. +32 51 40 03 16 Lammersakker 18, 8700 Tielt tielt@traxxion.be Red een boom! Print dit bericht enkel af indien noodzakelijk Van: Maarten Steenbeke - TRAXXION maarten@traxxion.be Verzonden: dinsdag 7 januari 2025 14:06 Aan: klachten@test-aankoop.be; Peter Verhelst - TRAXXION peter@traxxion.be Onderwerp: Re: Herstelling onder garantie Goedemiddag, Ik stuur deze mail door naar de verantwoordelijke en eigenaar van Traxxion Tielt. Hij zal dit verder opvolgen. Met vriendelijke groeten, Maarten Steenbeke T. +32 9 377 11 92 Traxxion Evergem T. +32 9 227 50 33 Brugse Steenweg 11, 9940 Evergem evergem@traxxion.be Traxxion Waarschoot T. +32 (0)9 377 11 92 Dam 50, 9950 Lievegem waarschoot@traxxion.be

J. V.

Naar: Traxxion Group

08/01/2025

Beste, U kunt best via deze weg antwoorden, aangezien mijn andere mails gewoon niet worden beantwoord. Alvast bedankt Met vriendelijke groeten Jimmy Van Paemel

J. V.

Naar: Traxxion Group

22/01/2025

Beste, Ik heb u reeds 5 mails gezonden ivm de problemen en het filmpje. Zonder antwoord tot nu. Het filmpje duurt 1 minuut, het probleem was al van voor het filmpje dus het gaat niet om “even uitvallen”. Er kan niets bediend worden, niets op scherm, niets op stuur dus waarschijnlijk werken ook alle veiligheidsfuncties op dit moment niet. Ik had toen geprobeerd om er een “spylog” van te maken, maar ook dat werkte niet. Dus daaropvolgend heb ik mijn leven geriskeerd om dit op video vast te leggen zodat jullie het niet opnieuw kunnen ontkennen. Het gaat nog steeds over hetzelfde probleem als in oorsprong. Dit werd toen ontkend maar uiteindelijk erkenden jullie het probleem die ondertussen dus nog niet is opgelost mits alle zaken die jullie hebben geprobeerd. Ik vroeg jullie ook al meerdere malen wat jullie hebben uitgevoerd tijdens alle “herstellingen” maar ook daar heb ik geen antwoord op gekregen, dus ik weet niet als er ooit al iets is gebeurd voor deze problemen. Wat het alarm betreft, mijn straat is beperkt tot 3,5 ton en er zijn geen wegenwerken in de nabije kilometer dus het zou me verbazen dat in de avond om 21u er dan zo’n trillingen zijn die het alarm activeren. Graag een oplossing voor de problemen die reeds anderhalf jaar aanslepen. Reactie op onderstaan bericht: Beste, Wat betreft uw dossier ingediend via Testaankoop en uw mails naar Matisse ivm de stand van zaken , kunnen wij u verzekeren dat wij alle nodige procedures van het merk hebben gevolgd en dat bij uitgebreide testen door onze medewerkers geen problemen meer werden ondervonden. Alle werken werden uitgevoerd in nauw contact met de Peugeot helpdesk zoals voorgeschreven door het merk. Alle communicatie met het merk wordt door hen opgeslagen en bij gehouden. Wat de werking van uw alarm betreft kan dit het gevolg zijn van een trilling veroorzaakt door voorbijrijdend zwaar verkeer of wegenwerken. Wat het uitvallen van het scherm betreft hebben wij niets ondervinden en zien wij op uw filmpje dat het scherm heel kort was uitgevallen en zich onmiddellijk heeft hersteld . Dit is best mogelijk met electronische devices . Voor de rest hebben wij geen enkel probleem met de wagen ondervonden. Met vriendelijke groeten,

Bemiddeling door Testaankoop 06 februari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform