Beste, ik kocht op 20/04/2017 een Berlingo bij uw bedrijf. Sinds begin dit jaar werkt mijn sleutelbehuizing omgekeerd sleutel springt in ipv uit en als hij ingeklikt zit, moet ik hem eruit peuteren. Met deze klacht kwam ik bij u langs ergens half februari. U zou mij contacteren als de nieuwe behuizing arriveerde. Dat deed u via mail (zie bijlage) op 20 maart '19. Door externe omstandigheden waren we nu pas in de mogelijkheid om de nieuwe behuizing te komen ophalen. Maar toen mijn man vorige week (do 13 juni) langskwam, moest hij eerst betalen voor de nieuwe behuizing omdat onze garantie voorbij is. Inderdaad maar de klacht dateert van voor het einde van de garantie, de mail van 20 maart bevestigt dit. Jullie weigeren de herstelling binnen garantie uit te voeren. Na langdurige (onvriendelijke) discussie zouden jullie zelf de garantiedienst van Citroën B contacteren en advies vragen maar tot op heden kregen we nog geen reactie. Dus willen we via deze weg aanzetten alsnog de herstelling kosteloos uit te voeren aangezien de klacht duidelijk binnen de garantie ontstond.