Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
opzegging van te duur abonnement
ik had een antivirus in 2020 genomen van total av die toen 22,99€ kosten, in het jaar 2021 is deze stilzwijgend verlengd en koste deze even 119€. In september 2023 is deze naar 168€ gegaan. Toen heb ik de firma proberen te contacteren via mail maar niets meer gehoord. op 5 februari nogmaals geprobeerd via mail krijg ik een auto-reply dat die mail niet zou worden gelezen en dat voor verdere afsluiting van mijn abonnement dit op hun dashboard moet gebeuren, ik heb heel hun dashboard (site) afgezocht maar ik vind hier niets op om dit te voltooien waardoor dat ik denk ondanks dat ik het programma niet meer op mijn PC heb staan dat dit blijft doorlopen. Kunnen jullie mij hierbij helpen?
Total Assistance maakt valse reclame
Beste,Ik ben in het bezit van een total club kaart en had net voor ik op vakantie vertrok voor meer dan 25l getankt bij totaal. Waardoor ik volgens de reclame 3weken lang recht zou hebben op total Assistance.Maar toen ik in panne stond in Kroatië en hen vroeg of ze me konden helpen zeiden ze doodleuk dat dit niet kon omdat ik mijn kaart niet voldoende gebruikt had gedurende het afgelopen jaar. En dat ik de kleine lettertjes beter moest lezen...Ik ben dan daarna nog eens goed gaan kijken op hun website en daar staat in grote letters “GEEN VERDERE VERPLICHTINGEN” volgens mij voldeed ik wel degelijk aan de voorwaarden en wil dit dus zeggen dat ze valse beloften maken. Inmiddels heb ik alles zelf vergoed en is mijn auto gemaakt, maar ik vindt het toch mijn plicht om dit te melden. Zodat er niet nog meer mensen bedrogen worden.
opzeg vergoeding van contract
Beste, begin van heet jaar schakelde ik over op een electrische wagen. Hierdoor heb ik geen behoefte meer aan een tankkaart en stopte de kaart op de site van totaal. Nu bellen ze mij op en na enkele vragen besluiten we om mijn contract op te zeggen waarna ze me vertellen dat er een administratieve kost van 10€ per maand tot einde van de contract is(februari 2020). Bij mij zou dat op 110€ ex btw uitkomen. Ze doen wel een commercieel geste en stellen een vergoeding van 36€ incl btw voor. Is dit normaal? Zij zeggen dat dit in hun algemene voorwaarden articel 16 staat. Ik vind hiervan niets terug, niet in mijn contract of op hun website.Wat kan hieraan gedaan worden? PS: ik heb nog geen brief gestuurd voor de opzegging.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten