Terug

opzeg vergoeding van contract

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. T.

Naar: TOTAL

03/08/2019

Beste, begin van heet jaar schakelde ik over op een electrische wagen. Hierdoor heb ik geen behoefte meer aan een tankkaart en stopte de kaart op de site van totaal. Nu bellen ze mij op en na enkele vragen besluiten we om mijn contract op te zeggen waarna ze me vertellen dat er een administratieve kost van 10€ per maand tot einde van de contract is(februari 2020). Bij mij zou dat op 110€ ex btw uitkomen. Ze doen wel een commercieel geste en stellen een vergoeding van 36€ incl btw voor. Is dit normaal? Zij zeggen dat dit in hun algemene voorwaarden articel 16 staat. Ik vind hiervan niets terug, niet in mijn contract of op hun website.Wat kan hieraan gedaan worden? PS: ik heb nog geen brief gestuurd voor de opzegging.

Berichten (3)

TOTAL

Naar: P. T.

26/08/2019

DATA NOT AVAILABLE

P. T.

Naar: TOTAL

27/10/2019

Dat ik de abonnoments kosten tot het einde van het contract moet betalen vind ik ok. Maar dat deze 10€ per maand bedragen vind ik belachelijk. Ik heb mijn facturen nagekeken en kom tot de conclusie dat ik elk jaar 14€ ex btw aan service en abonnementen kosten betaalde. Ik ga akkoord om de 14€ te betalen maar zeker geen 10€ per maand!

TOTAL

Naar: P. T.

31/10/2019

Geachte Heer,Wij hebben uw klacht naar Test Aankoop aandachtig gelezen.Zoals mijn collega U eergisteren telefonisch uitgelegd heeft, heeft u de keuze om nu op te zeggen en dan 36.3Eur verbrekingsvergoeding te betalen of op te zeggen tegen 8/12/2019 zonder kosten.Dit staat ook vermeld in onze algemene verkoopsvoorwaarden: u kunt kosteloos opzeggen tegen de verjaardag van uw contract of op elk ogenblik tegen een verbrekingsvergoeding. Zolang u het contract niet opzegt, betaalt u abonnementskosten.Wij hopen dat ons aanbod voor het elektrisch laden voor u een waardig alternatief biedt en dat wij u verder tot onze klanten mogen rekenen.Mocht u bijkomende vragen hebben, aarzel niet om ons te contacteren.Met vriendelijke groeten,Vanessa SimAdministrateur Délégué/Gedelegeerd Bestuurder ProxifleetMarketing ServicesMobilityFleet Servicesmob 32 (0)494 29 46 78T 32 (0)2 233 37 41F 32 (0)2 288 34 88vanessa.sim@total.comProxifleet nv/saHandelsstraat 113, rue du CommerceB - 1040 BRUSSELSKBO 0518.962.173CONFIDENTIALITY. This e-mail (including any attachments) may containinformation which may be confidential.It may not be used other than for the purpose for which it has been sent. If you are not the intended recipient,please delete it and notify the sender immediately.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform