Meest recente klachten

E. J.
23/05/2024

Klacht ivm restitutie en ophaaltijd

Geachte heer/mevrouw,Ik wend mij tot uw organisatie voor hulp en advies in een lopend geschil met de dienst Too Good To Go, waarbij ik me benadeeld voel door hun afhandeling van mijn situatie.Op 22 mei kon ik door onvoorziene verkeersopstoppingen en een fout in mijn reisroute niet tijdig mijn bestelling ophalen bij Le Pain Quotidien in het drukke Louiza-kwartier in Brussel. Ondanks mijn directe communicatie over deze omstandigheden en verzoeken om flexibiliteit of compensatie, heeft Too Good To Go geweigerd enige vorm van terugbetaling te bieden, vasthoudend aan een strikt beleid dat geen uitzonderingen toelaat.Deze afhaaltermijn van 15 minuten direct na de werkuren biedt weinig tot geen ruimte voor onvoorziene omstandigheden zoals verkeersdrukte, wat in grote stedelijke gebieden zoals Brussel vaak voorkomt. De inflexibele houding van Too Good To Go heeft geleid tot een onredelijke benadeling van mijn kant, vooral gezien de externe factoren die buiten mijn controle lagen.Daarom verzoek ik Test Aankoop om mijn zaak te evalueren en ondersteuning te bieden bij het verkrijgen van een rechtvaardige afhandeling van dit geschil. Bijgevoegd vindt u kopieën van alle relevante correspondentie met Too Good To Go en bewijs van de verkeerssituatie op die dag.Ik hoop op uw ondersteuning in deze kwestie en kijk uit naar een spoedige reactie. Dank u wel voor uw aandacht en hulp bij deze zaak.Met vriendelijke groet,EJ

Opgelost
C. V.
11/05/2021

Terugbetaling

Geachte, deze bestelling was echt ondermaats, wat we kregen had zelfs de waarde niet van wat we als TooGoodToGo moesten betalen.Ik heb hier direct foto's van opgestuurd naar jullie via jullie app/contact..nu blijkt dat er daar een technisch probleem mee is en kan u de foto's niet terugvinden.Gelieve dit order terug te betalen, want wij hebben er niets aan gehad. Als je vraagt zeker niets met suiker geven en ze zegt ik zal een bruin broodje geven, wel dan is een rozijnenbroodje niet ok. Bedankt, Chantal

Opgelost
N. V.
19/11/2018

Terugbetaling geannuleerde bestelling

BesteIk ben al enkele maanden een tevreden gebruiken van het concept van too good to go, maar regelmatig gebeurd het dat een restaurant op het laatste moment een bestelling annuleert omdat er geen voedsel is dat overschiet. Normaal is dit geen probleem omdat het geld dan terug gestort wordt maar dit is bij mij niet aan de handIk heb al verschillende keren too good to go telefonisch en via mail gecontacteerd maar telkens krijg ik te horen dat ze me opnieuw gaan contacteren maar dat de terugstorting al gebeurd is. Het probleem is dat ze me niet opnieuw contacteren en ik kan ze steeds moeilijker bereiken waardoor ik dit conflict niet kan oplossen.Ik heb al verschillende rekeninguittreksels liggen van mijn visa kaart, waar ze terug zouden moeten storten, maar deze firma staat er niet op. Op dit moment zou ik nog ongeveer 5 terugbetalingen moeten hebben.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform