Terug

Klacht ivm restitutie en ophaaltijd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. J.

Naar: Too good to go

23/05/2024

Geachte heer/mevrouw,Ik wend mij tot uw organisatie voor hulp en advies in een lopend geschil met de dienst Too Good To Go, waarbij ik me benadeeld voel door hun afhandeling van mijn situatie.Op 22 mei kon ik door onvoorziene verkeersopstoppingen en een fout in mijn reisroute niet tijdig mijn bestelling ophalen bij Le Pain Quotidien in het drukke Louiza-kwartier in Brussel. Ondanks mijn directe communicatie over deze omstandigheden en verzoeken om flexibiliteit of compensatie, heeft Too Good To Go geweigerd enige vorm van terugbetaling te bieden, vasthoudend aan een strikt beleid dat geen uitzonderingen toelaat.Deze afhaaltermijn van 15 minuten direct na de werkuren biedt weinig tot geen ruimte voor onvoorziene omstandigheden zoals verkeersdrukte, wat in grote stedelijke gebieden zoals Brussel vaak voorkomt. De inflexibele houding van Too Good To Go heeft geleid tot een onredelijke benadeling van mijn kant, vooral gezien de externe factoren die buiten mijn controle lagen.Daarom verzoek ik Test Aankoop om mijn zaak te evalueren en ondersteuning te bieden bij het verkrijgen van een rechtvaardige afhandeling van dit geschil. Bijgevoegd vindt u kopieën van alle relevante correspondentie met Too Good To Go en bewijs van de verkeerssituatie op die dag.Ik hoop op uw ondersteuning in deze kwestie en kijk uit naar een spoedige reactie. Dank u wel voor uw aandacht en hulp bij deze zaak.Met vriendelijke groet,EJ

Berichten (6)

Too good to go

Naar: E. J.

23/05/2024

Hi ,Bedankt voor je berichtje! We weten dat geautomatiseerde antwoorden nooit het hoogtepunt van iemands dag zijn. We willen je vooral laten weten dat we jouw e-mail hebben ontvangen en dat we zo snel mogelijk contact met jou opnemen.FAQHeb je een klacht over jouw ontvangen Verrassingspakket?We gaan op zoek naar een passende oplossing. Mocht je nog geen foto hebben gestuurd bij je klacht, stuur ons deze dan binnen 24 uur nog even na.Geen swipe bon gekregen?Er is dan helaas iets misgegaan met jouw betaling. Het bedrag wordt automatisch teruggestort en staat dan meestal weer binnen 1-2 dagen op je rekening.Wil je jouw bestelling annuleren?Je kunt een Verrassingspakket zelf annuleren in de app bij de bon. Dit kan tot 2 uur voor het begin van de ophaaltijd.Heb je een andere vraag?Kijk dan even in ons Helpcentrum in de Too Good To Go app voor meer FAQ.Ga naar 'Meer' 'Helpcentrum' 'Hoe Too Good To Go werkt' Ga jij je eerste Verrassingspakket ophalen? Klik hier voor 10 handige tips! Groetjes,Team Too Good To Go 🌱Hi ,Thank you for your message! We know that automated replies are never the highlight of anyone's day - we just wanted to let you know that we have received your email and that we'll get back in touch as soon as possible.FAQDo you have a complaint about your received Magic Parcel'We will look for a sui solution. If you have not yet sent a photo of your complaint, please send it to us within 24 hours.Didn't get a receipt?Unfortunately, something went wrong with your payment. The amount is automatically refunded and is usually back in your account within 1-2 days.Do you want to cancel your order?You can cancel a Magic Parcel yourself in the app via the receipt of the order. This is possible up to 2 hours before the start of the pick-up time.Do you have another question?Then take a look at our Help Center in the Too Good To Go app for more FAQ.Go to 'More' 'Help Center' 'How Too Good To Go works'All the best,Team Too Good To GoPrevious-message-reference: 664f53b2.250a0220.2eec7d.8690SMTPIN_ADDED_MISSING@mx.google.comPrevious-message-reference: de3f821c63004e3c839e32eb01e1a25f@email.dixa.io May 23, 14::33 GMT Powered by Dixa -- test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden test-aankoop.be/klagenrivacy Powered by Dixa --

E. J.

Naar: Too good to go

27/05/2024

Beste,Tot op heden heb ik nog geen reactie ontvangen betreffende de escalatie van mijn klacht, waarover ik eerder contact met u heb opgenomen. Gezien de urgentie van deze kwestie zou ik het waarderen als u mij een update kunt geven over de status van mijn klacht en wanneer ik een inhoudelijke reactie kan verwachten.Ik dank u bij voorbaat voor uw aandacht voor deze zaak en zie uit naar uw spoedige reactie.Met vriendelijke groet,Eliza

Too good to go

Naar: E. J.

27/05/2024

Hi ,Bedankt voor je berichtje! We weten dat geautomatiseerde antwoorden nooit het hoogtepunt van iemands dag zijn. We willen je vooral laten weten dat we jouw e-mail hebben ontvangen en dat we zo snel mogelijk contact met jou opnemen.FAQHeb je een klacht over jouw ontvangen Verrassingspakket?We gaan op zoek naar een passende oplossing. Mocht je nog geen foto hebben gestuurd bij je klacht, stuur ons deze dan binnen 24 uur nog even na.Geen swipe bon gekregen?Er is dan helaas iets misgegaan met jouw betaling. Het bedrag wordt automatisch teruggestort en staat dan meestal weer binnen 1-2 dagen op je rekening.Wil je jouw bestelling annuleren?Je kunt een Verrassingspakket zelf annuleren in de app bij de bon. Dit kan tot 2 uur voor het begin van de ophaaltijd.Heb je een andere vraag?Kijk dan even in ons Helpcentrum in de Too Good To Go app voor meer FAQ.Ga naar 'Meer' 'Helpcentrum' 'Hoe Too Good To Go werkt' Ga jij je eerste Verrassingspakket ophalen? Klik hier voor 10 handige tips! Groetjes,Team Too Good To Go 🌱Hi ,Thank you for your message! We know that automated replies are never the highlight of anyone's day - we just wanted to let you know that we have received your email and that we'll get back in touch as soon as possible.FAQDo you have a complaint about your received Magic Parcel'We will look for a sui solution. If you have not yet sent a photo of your complaint, please send it to us within 24 hours.Didn't get a receipt?Unfortunately, something went wrong with your payment. The amount is automatically refunded and is usually back in your account within 1-2 days.Do you want to cancel your order?You can cancel a Magic Parcel yourself in the app via the receipt of the order. This is possible up to 2 hours before the start of the pick-up time.Do you have another question?Then take a look at our Help Center in the Too Good To Go app for more FAQ.Go to 'More' 'Help Center' 'How Too Good To Go works'All the best,Team Too Good To GoPrevious-message-reference: 6654f699.050a0220.3cfaf.aa79SMTPIN_ADDED_MISSING@mx.google.comPrevious-message-reference: 8030eddb50b348889372285629335844@email.dixa.io May 27, 21::09 GMT Powered by Dixa -- test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden test-aankoop.be/klagenrivacy Powered by Dixa --

Too good to go

Naar: E. J.

28/05/2024

Hi ,Bedankt voor je berichtje! We weten dat geautomatiseerde antwoorden nooit het hoogtepunt van iemands dag zijn. We willen je vooral laten weten dat we jouw e-mail hebben ontvangen en dat we zo snel mogelijk contact met jou opnemen.FAQHeb je een klacht over jouw ontvangen Verrassingspakket?We gaan op zoek naar een passende oplossing. Mocht je nog geen foto hebben gestuurd bij je klacht, stuur ons deze dan binnen 24 uur nog even na.Geen swipe bon gekregen?Er is dan helaas iets misgegaan met jouw betaling. Het bedrag wordt automatisch teruggestort en staat dan meestal weer binnen 1-2 dagen op je rekening.Wil je jouw bestelling annuleren?Je kunt een Verrassingspakket zelf annuleren in de app bij de bon. Dit kan tot 2 uur voor het begin van de ophaaltijd.Heb je een andere vraag?Kijk dan even in ons Helpcentrum in de Too Good To Go app voor meer FAQ.Ga naar 'Meer' 'Helpcentrum' 'Hoe Too Good To Go werkt' Ga jij je eerste Verrassingspakket ophalen? Klik hier voor 10 handige tips! Groetjes,Team Too Good To Go 🌱Hi ,Thank you for your message! We know that automated replies are never the highlight of anyone's day - we just wanted to let you know that we have received your email and that we'll get back in touch as soon as possible.FAQDo you have a complaint about your received Magic Parcel'We will look for a sui solution. If you have not yet sent a photo of your complaint, please send it to us within 24 hours.Didn't get a receipt?Unfortunately, something went wrong with your payment. The amount is automatically refunded and is usually back in your account within 1-2 days.Do you want to cancel your order?You can cancel a Magic Parcel yourself in the app via the receipt of the order. This is possible up to 2 hours before the start of the pick-up time.Do you have another question?Then take a look at our Help Center in the Too Good To Go app for more FAQ.Go to 'More' 'Help Center' 'How Too Good To Go works'All the best,Team Too Good To GoPrevious-message-reference: 6655415b.050a0220.141d0.8fcaSMTPIN_ADDED_MISSING@mx.google.comPrevious-message-reference: b76a037ab2784cc9acbae75967e6538e@email.dixa.io May 28, 2::28 GMT Powered by Dixa -- test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden test-aankoop.be/klagenrivacy Powered by Dixa --

E. J.

Naar: Too good to go

14/06/2024

Ik mocht tot op heden nog geen echte antwoord ontvangen.

Too good to go

Naar: E. J.

14/06/2024

Hi ,Bedankt voor je berichtje! We weten dat geautomatiseerde antwoorden nooit het hoogtepunt van iemands dag zijn. We willen je vooral laten weten dat we jouw e-mail hebben ontvangen en dat we zo snel mogelijk contact met jou opnemen.FAQHeb je een klacht over jouw ontvangen Verrassingspakket?We gaan op zoek naar een passende oplossing. Mocht je nog geen foto hebben gestuurd bij je klacht, stuur ons deze dan binnen 24 uur nog even na.Geen swipe bon gekregen?Er is dan helaas iets misgegaan met jouw betaling. Het bedrag wordt automatisch teruggestort en staat dan meestal weer binnen 1-2 dagen op je rekening.Wil je jouw bestelling annuleren?Je kunt een Verrassingspakket zelf annuleren in de app bij de bon. Dit kan tot 2 uur voor het begin van de ophaaltijd.Heb je een andere vraag?Kijk dan even in ons Helpcentrum in de Too Good To Go app voor meer FAQ.Ga naar 'Meer' 'Helpcentrum' 'Hoe Too Good To Go werkt'Ga jij je eerste Verrassingspakket ophalen?Klik hier voor 10 handige tips! Groetjes,Team Too Good To Go 🌱Hi ,Thank you for your message! We know that automated replies are never the highlight of anyone’s day - we just wanted to let you know that we have received your email and that we'll get back in touch as soon as possible.FAQDo you have a complaint about your received Magic Parcel?We will look for a sui solution. If you have not yet sent a photo of your complaint, please send it to us within 24 hours.Didn't get a receipt?Unfortunately, something went wrong with your payment. The amount is automatically refunded and is usually back in your account within 1-2 days.Do you want to cancel your order?You can cancel a Magic Parcel yourself in the app via the receipt of the order. This is possible up to 2 hours before the start of the pick-up time.Do you have another question?Then take a look at our Help Center in the Too Good To Go app for more FAQ.Go to 'More' 'Help Center' 'How Too Good To Go works'All the best,Team Too Good To GoPrevious-message-reference: Vh_O1LdnQN6Q0FeVsIshrw@geopod-ismtpd-6Previous-message-reference: 6f61e7123c5a4b2b8540502e5e74b160@email.dixa.ioJune 14, 19::00 GMT


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform