Terug

Terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: Too good to go

11/05/2021

Geachte, deze bestelling was echt ondermaats, wat we kregen had zelfs de waarde niet van wat we als TooGoodToGo moesten betalen.Ik heb hier direct foto's van opgestuurd naar jullie via jullie app/contact..nu blijkt dat er daar een technisch probleem mee is en kan u de foto's niet terugvinden.Gelieve dit order terug te betalen, want wij hebben er niets aan gehad. Als je vraagt zeker niets met suiker geven en ze zegt ik zal een bruin broodje geven, wel dan is een rozijnenbroodje niet ok. Bedankt, Chantal

Berichten (1)

C. V.

Naar: Too good to go

11/05/2021

Raar, dat je eerst via TA moet gaan en dan krijg je de mail:Hallo Chantal M. Van Dessel,Deze e-mail heeft betrekking tot je bestelling van Bakkerij Mortsel Dorp op 6/05/21.We betalen je 3,99 € terug. Afhankelijk van de betaalmethode die je hebt gebruikt, kan dit tot 10 werkdagen duren voordat dit bedrag terug op je bankrekening verschijnt.Bedankt,Het Too Good To Go Team Bedankt voor de rechtzetting.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform