Terug

Terugbetaling geannuleerde bestelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: Too good to go

19/11/2018

BesteIk ben al enkele maanden een tevreden gebruiken van het concept van too good to go, maar regelmatig gebeurd het dat een restaurant op het laatste moment een bestelling annuleert omdat er geen voedsel is dat overschiet. Normaal is dit geen probleem omdat het geld dan terug gestort wordt maar dit is bij mij niet aan de handIk heb al verschillende keren too good to go telefonisch en via mail gecontacteerd maar telkens krijg ik te horen dat ze me opnieuw gaan contacteren maar dat de terugstorting al gebeurd is. Het probleem is dat ze me niet opnieuw contacteren en ik kan ze steeds moeilijker bereiken waardoor ik dit conflict niet kan oplossen.Ik heb al verschillende rekeninguittreksels liggen van mijn visa kaart, waar ze terug zouden moeten storten, maar deze firma staat er niet op. Op dit moment zou ik nog ongeveer 5 terugbetalingen moeten hebben.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform