Meest recente klachten

N. G.
22/06/2025

Defect product ontvangen – verzoek tot terugbetaling

Beste team van The Insiders, Ik heb inmiddels twee keer geprobeerd om via jullie contactformulier een melding te maken, maar tot op heden heb ik hierop geen enkele reactie ontvangen. Ik heb via jullie platform een stofzuiger ontvangen die volgens de omschrijving een test- of gebruikt product zou zijn. Dat op zich is geen probleem. Echter, bij levering bleek het toestel ernstig beschadigd en duidelijk defect – dit gaat dus om meer dan normale gebruikssporen. Daarom wil ik jullie via deze weg herinneren aan de wettelijke garantie van 1 jaar. Ik verzoek dan ook vriendelijk maar dringend om het volledige aankoopbedrag binnen 30 dagen terug te storten. Graag verneem ik ook per e-mail of jullie het defecte toestel komen ophalen, of dat ik dit zelf naar een retouradres (zoals een contentpark) moet brengen. Momenteel staat het apparaat in de weg en is het niet bruikbaar. Met vriendelijke groet, Nick Geudens Postelsebaan 42 2470 Retie

Afgesloten
K. B.
20/10/2023

Terugbetaling van Whirlpoolactie is niet gebeurd geen contact meer

In september 2023 nam ik deel aan de whirlpool actie van the Insiders. Ik moest een whirlpool vaatwasser aankopen via Vandenborre. Ik heb dit gedaan en mijn deelname werd goedgekeurd. De levering van Vandenborre duurde echter lang, en uiteindelijk begin oktober werd de vaatwasser geleverd. De actie op the insiders was voorbij maar men garandeerde mij terugbetaling. Sinds een week en half is er echter geen antwoord op mijn mails meer en alle telefoonnummers werken niet.

Opgelost
K. A.
3/10/2023

Geen nakoming en opvolging contact of selectie

BesteIk werd geselecteerd om deel te nemen aan de campagne genaamd: 'Samsung The Freestyle 2nd Gen-campagne'.In jullie mail stond er een vouchercode samen met de vermelding: 'Deze vouchercode is gedeeld met meerdere Insiders, wees de eerste die een aankoop doet voordat de code wordt ingewisseld! Deze code verloopt op 27/09/2023.Maak je geen zorgen, als de code al is ingewisseld, neem dan contact op met onze Infobox om een nieuwe code te ontvangen (afhankelijk van beschikbaarheid).'De vouchercode was bij mij nog geldig, ik kon deze toepassen op mijn bestelling. Er ging wat mis doordat de pc een lege accu had. Mijn pc viel uit en mijn bestelling was niet afgerond. Gevolg: mijn vouchercode was er uit en niet meer geldig (wat normaal is want ik had hem gebruikt maar de bestelling niet afgerond). Ik stuurde jullie dezelfde avond een mail maar hier werd nooit op geantwoord. De dag later heb ik telefonisch contact willen opnemen (ik gebruikte zowel de Belgische +32 (0)3 206 70 66 als de Nederlandse nummer +31 (0)30 227 0390). Beide telefoonnummers waren niet in gebruik.Hierna stuurde ik een bericht via Messenger. Ik kreeg het volgende als antwoord: 'Hoi Kemberley! Bedankt voor je bericht. We zijn er nu even niet en contacteren je zo snel mogelijk. Geniet ondertussen van je avond of weekend! Bonjour Kemberley! Merci pour votre message. Maintenant nous ne sommes pas là, et nous vous recontactons le plus vite possible.' Ik stuurde jullie op Messenger op dinsdag om 13u51, jullie automatisch bericht kwam dezelfde moment binnen. Het was dus geen avond of weekend. In de avond nadat ik via Messenger had geprobeerd heb ik jullie proberen te contacteren via jullie blog. Ik plaatste de volgende reactie: 'Al op verschillende manieren heb ik geprobeerd om contact op te nemen. E-mail blijft onbeantwoord, telefoonnummers (zowel België als Nederland) zijn niet in gebruik, messenger gaf om 13u51 aan dat er niemand aanwezig was 'geniet van je avond of weekend'. Ik was geselecteerd om de Samsung freestyle 2nd gen te testen. Ik heb de vouchercode toegepast en toen viel mijn laptop uit met een lege accu. Daarna wilde ik het toestel opnieuw aankopen en kreeg ik de melding dat mijn vouchercode gebruikt was.' Hier zag ik dat ik niet de enige ben die geen contact krijgt met jullie. In het verleden zijn er nog zo'n problemen gekend bij jullie 'bedrijf'. Jullie beloven de mensen iets en geven aan dat ze geselecteerd zijn maar jullie komen de afspraken niet na. Ik heb recht op een vouchercode om de Samsung freestyle 2nd gen aan te kopen aan € 499,50 in plaats van € 999 en hierbij een gratis accu te krijgen vanwege de actie bij Samsung.De bedoeling is om reviews te schrijven over het getest product of toestel. Echter denk ik eraan om momenteel eerder reviews te schrijven over jullie. Jullie zijn niet bereikbaar, een klant is een nummer en niet belangrijk, komen jullie afspraken niet na, ... . Ik hoop via deze weg een gunstig antwoord van jullie te ontvangen. Graag ook een nieuwe vouchercode waar ik recht op heb volgens jullie e-mail. Zo kan ik de opdracht doen die jullie ons gaven: het toestel testen en reviews schrijven. Alvast bedankt en hopend op een gunstig antwoord.Met vriendelijke groeten

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform