Beste team van The Insiders,
Ik heb inmiddels twee keer geprobeerd om via jullie contactformulier een melding te maken, maar tot op heden heb ik hierop geen enkele reactie ontvangen.
Ik heb via jullie platform een stofzuiger ontvangen die volgens de omschrijving een test- of gebruikt product zou zijn. Dat op zich is geen probleem. Echter, bij levering bleek het toestel ernstig beschadigd en duidelijk defect – dit gaat dus om meer dan normale gebruikssporen.
Daarom wil ik jullie via deze weg herinneren aan de wettelijke garantie van 1 jaar. Ik verzoek dan ook vriendelijk maar dringend om het volledige aankoopbedrag binnen 30 dagen terug te storten.
Graag verneem ik ook per e-mail of jullie het defecte toestel komen ophalen, of dat ik dit zelf naar een retouradres (zoals een contentpark) moet brengen. Momenteel staat het apparaat in de weg en is het niet bruikbaar.
Met vriendelijke groet,
Nick Geudens
Postelsebaan 42
2470 Retie