Terug

Defect product ontvangen – verzoek tot terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. G.

Naar: The Insiders

22/06/2025

Beste team van The Insiders, Ik heb inmiddels twee keer geprobeerd om via jullie contactformulier een melding te maken, maar tot op heden heb ik hierop geen enkele reactie ontvangen. Ik heb via jullie platform een stofzuiger ontvangen die volgens de omschrijving een test- of gebruikt product zou zijn. Dat op zich is geen probleem. Echter, bij levering bleek het toestel ernstig beschadigd en duidelijk defect – dit gaat dus om meer dan normale gebruikssporen. Daarom wil ik jullie via deze weg herinneren aan de wettelijke garantie van 1 jaar. Ik verzoek dan ook vriendelijk maar dringend om het volledige aankoopbedrag binnen 30 dagen terug te storten. Graag verneem ik ook per e-mail of jullie het defecte toestel komen ophalen, of dat ik dit zelf naar een retouradres (zoals een contentpark) moet brengen. Momenteel staat het apparaat in de weg en is het niet bruikbaar. Met vriendelijke groet, Nick Geudens Postelsebaan 42 2470 Retie

Berichten (1)

N. G.

Naar: The Insiders

25/06/2025

Klachtnummer - 12922174 22/06/2025 Beste team van The Insiders, Ik heb inmiddels twee keer geprobeerd om via jullie contactformulier een melding te maken, maar tot op heden heb ik hierop geen enkele reactie ontvangen. Ik heb via jullie platform een stofzuiger ontvangen die volgens de omschrijving een test- of gebruikt product zou zijn. Dat op zich is geen probleem. Echter, bij levering bleek het toestel ernstig beschadigd en duidelijk defect – dit gaat dus om meer dan normale gebruikssporen. Daarom wil ik jullie via deze weg herinneren aan de wettelijke garantie van 1 jaar. Ik verzoek dan ook vriendelijk maar dringend om het volledige aankoopbedrag binnen 30 dagen terug te storten. Graag verneem ik ook per e-mail of jullie het defecte toestel komen ophalen, of dat ik dit zelf naar een retouradres (zoals een contentpark) moet brengen. Momenteel staat het apparaat in de weg en is het niet bruikbaar. Met vriendelijke groet, Nick Geudens Postelsebaan 42 2470 Retie Klantnummer: 3457550

Bemiddeling door Testaankoop 04 juli 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform