Terug

Geen nakoming en opvolging contact of selectie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. A.

Naar: The Insiders

03/10/2023

BesteIk werd geselecteerd om deel te nemen aan de campagne genaamd: 'Samsung The Freestyle 2nd Gen-campagne'.In jullie mail stond er een vouchercode samen met de vermelding: 'Deze vouchercode is gedeeld met meerdere Insiders, wees de eerste die een aankoop doet voordat de code wordt ingewisseld! Deze code verloopt op 27/09/2023.Maak je geen zorgen, als de code al is ingewisseld, neem dan contact op met onze Infobox om een nieuwe code te ontvangen (afhankelijk van beschikbaarheid).'De vouchercode was bij mij nog geldig, ik kon deze toepassen op mijn bestelling. Er ging wat mis doordat de pc een lege accu had. Mijn pc viel uit en mijn bestelling was niet afgerond. Gevolg: mijn vouchercode was er uit en niet meer geldig (wat normaal is want ik had hem gebruikt maar de bestelling niet afgerond). Ik stuurde jullie dezelfde avond een mail maar hier werd nooit op geantwoord. De dag later heb ik telefonisch contact willen opnemen (ik gebruikte zowel de Belgische +32 (0)3 206 70 66 als de Nederlandse nummer +31 (0)30 227 0390). Beide telefoonnummers waren niet in gebruik.Hierna stuurde ik een bericht via Messenger. Ik kreeg het volgende als antwoord: 'Hoi Kemberley! Bedankt voor je bericht. We zijn er nu even niet en contacteren je zo snel mogelijk. Geniet ondertussen van je avond of weekend! Bonjour Kemberley! Merci pour votre message. Maintenant nous ne sommes pas là, et nous vous recontactons le plus vite possible.' Ik stuurde jullie op Messenger op dinsdag om 13u51, jullie automatisch bericht kwam dezelfde moment binnen. Het was dus geen avond of weekend. In de avond nadat ik via Messenger had geprobeerd heb ik jullie proberen te contacteren via jullie blog. Ik plaatste de volgende reactie: 'Al op verschillende manieren heb ik geprobeerd om contact op te nemen. E-mail blijft onbeantwoord, telefoonnummers (zowel België als Nederland) zijn niet in gebruik, messenger gaf om 13u51 aan dat er niemand aanwezig was 'geniet van je avond of weekend'. Ik was geselecteerd om de Samsung freestyle 2nd gen te testen. Ik heb de vouchercode toegepast en toen viel mijn laptop uit met een lege accu. Daarna wilde ik het toestel opnieuw aankopen en kreeg ik de melding dat mijn vouchercode gebruikt was.' Hier zag ik dat ik niet de enige ben die geen contact krijgt met jullie. In het verleden zijn er nog zo'n problemen gekend bij jullie 'bedrijf'. Jullie beloven de mensen iets en geven aan dat ze geselecteerd zijn maar jullie komen de afspraken niet na. Ik heb recht op een vouchercode om de Samsung freestyle 2nd gen aan te kopen aan € 499,50 in plaats van € 999 en hierbij een gratis accu te krijgen vanwege de actie bij Samsung.De bedoeling is om reviews te schrijven over het getest product of toestel. Echter denk ik eraan om momenteel eerder reviews te schrijven over jullie. Jullie zijn niet bereikbaar, een klant is een nummer en niet belangrijk, komen jullie afspraken niet na, ... . Ik hoop via deze weg een gunstig antwoord van jullie te ontvangen. Graag ook een nieuwe vouchercode waar ik recht op heb volgens jullie e-mail. Zo kan ik de opdracht doen die jullie ons gaven: het toestel testen en reviews schrijven. Alvast bedankt en hopend op een gunstig antwoord.Met vriendelijke groeten

Berichten (1)

The Insiders

Naar: K. A.

05/10/2023

Beste Kemberley, Hartelijk dank voor uw uitgebreide bericht. We waarderen uw enthousiasme en interesse in onze Samsung-campagne. Allereerst willen we benadrukken dat uw deelname en die van alle andere insiders gebonden is aan specifieke voorwaarden. Deze zijn gecommuniceerd in de preselectie mail en de deelnamevoorwaarden. De vouchercode wordt, zoals aangegeven, gedeeld met meerdere insiders. Bij dergelijke campagnes is snelheid cruciaal. Dit is geen wedstrijd, maar een weerspiegeling van de exclusiviteit en waarde van de aangeboden producten. We begrijpen dat u onverwachte technische problemen heeft ondervonden met uw pc tijdens het aankoopproces. Dit is uiteraard vervelend, maar zoals eerder vermeld in onze communicatie, kan een eenmaal geclaimde of ingewisselde vouchercode helaas niet opnieuw worden gebruikt. Gezien de beperkte beschikbaarheid en de aard van deze specifieke campagne, zijn alle beschikbare plaatsen inmiddels gevuld. Hoewel we op dit moment geen nieuwe vouchercode kunnen verstrekken, erkennen we uw betrokkenheid. Als teken van waardering willen we u prioriteit geven voor toekomstige campagnes. Dit betekent dat u voorrang krijgt bij onze volgende initiatieven. We hopen dat u begrip heeft voor de situatie. Uw feedback is waardevol en helpt ons om in de toekomst nog beter te communiceren en te organiseren. Met vriendelijke groeten, Het insidersteam ---- op Di, 03 Okt 2023 19:20:16 +0200 "klachtenbox" schreef ----


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform