Meest recente klachten

R. V.
5/08/2024

Niet uitbetaling en achterhouden van 1 muntstuk

Geachte heer Geert Boel, Op 24-25 maart 2024, werden op veiling nr. 41 een 8 tal munten geveild waarvan er 1 niet verkocht werd (centenario mexico van 1943). Ik stel echter vast dat er nog geen geld is overgemaakt en dat het niet verkochte muntstuk niet werd terugbezorgd, ondanks de verscheidene telefoons en aangetekende brief. Daarom verzoek ik u onverwijld om de veilinggelden over te schrijven op mijn bankrekening (in de aangetekende brief) en de centenario mexico van 1943 terug te bezorgen of om de gelden te vermeerderen met 4500 euro. Met vriendelijke groeten, Roger Verbert Bijlage: - inzendformulier - aangetekende brief

Afgesloten
T. A.
16/06/2024

De verkoper verzendt het betaalde item niet

Geachte mevrouw/heer, Het is ruim twee maanden geleden dat ik u een betaling van € 1.945,- heb gestuurd voor een artikel dat ik bij u heb gekocht, maar u heeft mijn artikel nog steeds niet verzonden. Ik kan u niet bereiken, omdat u mijn e-mails negeert. Ik verzoek om een ​​volledige terugbetaling van het bedrag dat ik naar u heb verzonden. Als ik mijn artikel of mijn terugbetaling binnen 15 dagen na ontvangst ontvang, zal ik geen juridische stappen ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, TOLGA AKIN

Afgesloten
B. C.
16/04/2024

Problemen met uitbetaling van veilingopbrengst

Beste,Op uw veiling nr. 38 van 7 en 8 oktober heeft u een groot deel van mijn muntenverzameling verkocht via uw website www.thecoinhouse-auctions.eu, waarvoor u mij, volgens uw uitbetalingsdocument n°1 van 12/10/23 het netto-bedrag van €7.992 verschuldigd bent. Daarnaast werd telefonisch afgesproken dat u de niet-verkochte loten overnam voor een bedrag van €500. Volgens de vermelding op uw uitbetalingsdocument zou de betaling gebeuren tijdens de maand januari 2024.- Op 6 en 13 februari heb ik u een tekstbericht gestuurd met de vraag wanneer de betaling ging gebeuren, zonder antwoord van uwentwege. Ook mijn emails bleven onbeantwoord.- Op 14 februari heb ik u uiteindelijk aan de lijn gehad en vertelde u me dat door “laattijdige betaling van uw klanten” en door ziekte de uitbetaling vertraging had opgelopen maar dat dit “binnen de kortste keren” in orde zou worden gebracht- Op 4 maart heb ik u opnieuw een (onbeantwoord) bericht gestuurd, gevolgd door een telefonisch contact op 5 maart waar u me vertelde dat “de problemen opgelost waren, dat u een kapitaalsverhoging had doorgevoerd en dat de betaling uiteindelijk zou uitgevoerd worden, uiterlijk tegen eind maart”, wat niet is gebeurd- Op 8 april heb ik u opnieuw aan de lijn gehad, waarop u me vertelde dat “uw medewerker een hartaanval had gehad, waardoor het allemaal nogal hectisch was” en dat “het geld zeker tegen het eind van de week (12 april) op mijn rekening zou staan, 100% zeker”. Ik mocht op mijn twee oren slapen. Opnieuw is de betaling niet gebeurd- Op 12 april heb ik u in gebreke gesteld via een aangetekend schrijven, met een copie per email op 15 aprilIk vraag u nog een laatste keer uitdrukkelijk het totaalbedrag van €8.492 over te schrijven op mijn rekening, uiterlijk tegen 19/04/24, zoniet draag ik alles over aan mijn advocaat voor verdere juridische stappen.Mvg

Opgelost
R. Q.
23/10/2021

Problemen met terugbetaling

Beste, drie jaar geleden heb ik u een lot munten toevertrouwd voor een online veiling. Er werd toen een contract ondertekend waarin vermeld staat dat uitbetaling aan inzender geschiedt binnen 6 tot 8 weken na de afloop van de veiling. Hoewel ik de opbrengsten van de eerste (dec. 2018) en tweede (maart 2019) veiling heb mogen ontvangen, is dit niet het geval voor de beide naverkopen. Ook heeft u nog een aanzienlijk aantal van mijn munten in bezit die niet verkocht zijn. Ik heb herhaaldelijk (10-20 keer) telefonisch en electronisch contact gehad met Geert Boel, die me elke keer afscheept dat het dringend in orde zal komen. Het laatste anderhalf jaar maakt hij gebruik van Corona als argument om betaling uit te stellen. Ik wacht dus nog steeds (al 2,5 jaar) op een overzicht van de opbrengst van de naverkopen, het geld en een voorstel wat er zal gebeuren met de overige munten. Tijdens ons laatste contact verzekerde hij dat uitbetaling voor 10 oktober ging gebeuren want alle problemen waren eidenlijk van de baan. Sindsdien antwoordt hij niet meer op mijn oproepen.Deze munten behoorden toe aan een erfenis. Mijn tante, een alleenstaande gepensioneerde verpleegster met terminale kanker had haar deel van de opbrengst zeker kunnen gebruiken. Dit moet nu zo snel mogelijk in orde worden gebracht, of ik zal gerechtelijke stappen ondernemen. Mvg, Roel

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform