Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. Q.

Naar: The Coinhouse Auctions

23/10/2021

Beste, drie jaar geleden heb ik u een lot munten toevertrouwd voor een online veiling. Er werd toen een contract ondertekend waarin vermeld staat dat uitbetaling aan inzender geschiedt binnen 6 tot 8 weken na de afloop van de veiling. Hoewel ik de opbrengsten van de eerste (dec. 2018) en tweede (maart 2019) veiling heb mogen ontvangen, is dit niet het geval voor de beide naverkopen. Ook heeft u nog een aanzienlijk aantal van mijn munten in bezit die niet verkocht zijn. Ik heb herhaaldelijk (10-20 keer) telefonisch en electronisch contact gehad met Geert Boel, die me elke keer afscheept dat het dringend in orde zal komen. Het laatste anderhalf jaar maakt hij gebruik van Corona als argument om betaling uit te stellen. Ik wacht dus nog steeds (al 2,5 jaar) op een overzicht van de opbrengst van de naverkopen, het geld en een voorstel wat er zal gebeuren met de overige munten. Tijdens ons laatste contact verzekerde hij dat uitbetaling voor 10 oktober ging gebeuren want alle problemen waren eidenlijk van de baan. Sindsdien antwoordt hij niet meer op mijn oproepen.Deze munten behoorden toe aan een erfenis. Mijn tante, een alleenstaande gepensioneerde verpleegster met terminale kanker had haar deel van de opbrengst zeker kunnen gebruiken. Dit moet nu zo snel mogelijk in orde worden gebracht, of ik zal gerechtelijke stappen ondernemen. Mvg, Roel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform