Score

Beste klantenservice

9.3/10

#Info#

Bekijk gelijkaardige bedrijven

=

12 klachten

1 Afgesloten klachten

...

11 In behandeling

36.36% Beantwoord
63.64% In afwachting

Gemiddelde antwoordtijd 5 Dag(en)

Historiek van de score

...

.../10
......

Publieke klachten

Alle klachten tegen dit bedrijf

  • Griet D

    14/11/2018

    oneerlijke boeking

    "Mijn mama bestelde op 13 september '18 treintickets voor onze skireis. Ze boekte op de website om 9u20 aan een bepaalde prijs, moest even wachten tot de juiste plaatsen gevonden waren... en kreeg de m..."
  • LUC D

    27/07/2018

    Veiligheid

    "Op de Thalys 09373 van 22/07/2018 zat in wagon 8 op plaats 65 zat een man zonder geldig vervoerbewijs met een geweer. Hoe veilig is het om met Thalys te reizen ?..."
  • Jef L

    14/07/2018

    Foutieve boeking (vergissing in traject)

    "Ik heb op vrijdag 13 juli 2018 bij IZY (de lowcosttak van Thalys) twee treintickets heen en terug tussen Brussel en Parijs willen bestellen. Deze tickets zijn voorzien voor het weekend van 20 op 22 ju..."

Bekijk alle klachten