THALYS

VERVOERDIENSTEN

Score

72 punten
Goede klantendienst
Berekening van de score
Status Value
Open 0,00%
Closed 100,00%
  • 49 Totaal aantal ontvangen klachten
  • 100% opgeloste klachten via het platform
17 dagen gemiddeld om te reageren
Gemiddeld reageren de bedrijven binnen 6 dagen

Hoe werkt het?

  1. Dien je klacht in hierboven en verstuur hem rechtstreeks naar het bedrijf.
  2. Ontvang vervolgens via het platform een antwoord.
  3. Ben je niet tevreden? Neem contact op met onze advocaten bij Test Aankoop.

Waarom je klacht via Test Aankoop versturen?

  • Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
  • Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
  • Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)

Hulp nodig? Bel onze advocaten

Gemiddeld reageert dit bedrijf binnen 17 dagen. Mocht het langer duren, kan je contact met ons opnemen.

Onze advocaten zijn steeds bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 uur tot 12u30 en van 13 uur tot 17 uur (vrijdag tot 16 uur)

02 892 37 05

Publieke klachten

Alle klachten tegen dit bedrijf

  • d. d.

    13/07/2020

    Van de trein gezet

    THALYS VERVOERDIENSTEN

    "Op maandag 6/7 stierf mijn stiefvader terwijl ik op reis was in oostenrijk. Ik besliste om met de nachttrein naar de begrafenis te gaan. Ik nam op 12/7 de nj 420 van in sbruck naar frankfurt. Jammer g..."
  • M. D.

    8/01/2020

    Probleem terugbetaling Thalys

    THALYS VERVOERDIENSTEN

    "Beste, 23/12/2019 planden wij dat er een buitenlandse collega tandarts onze praktijk kwam bezoeken tesamen met zijn vrouw. Ik boekte heen en terug treintickets voor hun vanuit Amsterdam. Recent ..."
    afgesloten Niet succesvol
  • D. P.

    24/12/2019

    De taagheid van de Thalys organisatie

    THALYS VERVOERDIENSTEN

    "Beste, op 5 december zou ik met de Thalys moet doorreizen naar Parijs. Wegens stakingen ging dit niet door. Dagelijks gebeld tussen 9:00 en 22:00 maar wordt ad eternam doorverbonden. Klacht ingediend ..."
    afgesloten Niet succesvol
  • d. p.

    17/12/2019

    Thalys richting Parijs

    THALYS VERVOERDIENSTEN

    "Thalys 5 december . Staking richting Parijs. Ik heb op de vermelde telefoon van de Thalys site sinds 6 december gebeld op 32 7066 7788 en 32 2808 1917 om mijn ticketten vergoed te zien. Wachttijde..."
    afgesloten Succesvol
  • V. V.

    31/10/2019

    Diefstal bagage Thalys

    THALYS VERVOERDIENSTEN

    "Beste, Op vrijdag 25/10/2019 is mijn koffer gestolen op de Thalys trein tussen Parijs en Antwerpen Centraal. Tijdens het opstappen op de trein heeft de conducteur me er op gewezen dat ik mijn koffer ..."
    afgesloten Niet succesvol
  • W. N.

    20/10/2019

    Problemen met boeking

    THALYS VERVOERDIENSTEN

    "Beste Op zaterdag 19/10/2019 heb ik 4x geprobeerd om een treinrit te boeken via uw website. Hierbij kreeg ik telkens een foutmelding, geen idee waarom. Op zondag 20/10/2019 heb ik dit nogmaals 2x g..."
    afgesloten Niet succesvol
  • P. S.

    16/09/2019

    foutieve promotie

    THALYS VERVOERDIENSTEN

    "Beste, ik zit klaar om te boeken op 12/09/19 om 9u de start van de verkoop van tickets aan 55€ voor de sneeuwbestemming van thalys. De website werkt niet. ik kreeg wel het keuzemenu maar op het mom..."
    afgesloten Niet succesvol
  • S. V.

    24/05/2019

    Problemen met terugbetaling

    THALYS VERVOERDIENSTEN

    "Beste, ik had een reis gemaakt met Izy van Thalys van Parijs naar Brussel. Mijn klacht nu is dat ik recht had op 2 koffers, maar we ik had samen met mijn vriendin maar 1 koffer mee om zo ruimte te bes..."
    afgesloten Niet succesvol
  • c. M.

    10/05/2019

    veiligheid / diefstal op TGV

    THALYS VERVOERDIENSTEN

    "Ik nam TGV 9864 van Avignon naar Brussel Zuid op wo 8/05 Na Charles De Gaulle stopte de trein in Lille. Mensen stapten op en af, ook dieven. Dieven namen mijn boekentas mee, en sprongen onmiddellijk ..."
    afgesloten Niet succesvol
  • D. S.

    19/02/2019

    vervroegde trein

    THALYS VERVOERDIENSTEN

    "Thalys vervroegt het vertrek van een trein zonder reizigers te waarschuwen, waardoor reiziger een voorstelling in Parijs misloopt en parkeerkosten maakt in station+ verplaatsingskosten naar het statio..."
    afgesloten Niet succesvol

Bekijk alle klachten