THALYS

VERVOERDIENSTEN

Score

92 punten
Berekening van de score
Status Value
Open 0,00%
Closed 100,00%
  • 26 Totaal aantal ontvangen klachten
  • 100% opgeloste klachten via het platform
4 dagen gemiddeld om te reageren
Gemiddeld reageren de bedrijven binnen 6 dagen

...

...
...
......

Hoe werkt het?

  1. Dien je klacht in hierboven en verstuur hem rechtstreeks naar het bedrijf.
  2. Ontvang vervolgens via het platform een antwoord.
  3. Ben je niet tevreden? Neem contact op met onze advocaten bij Test Aankoop.

Waarom je klacht via Test Aankoop versturen?

  • Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
  • Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
  • Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)

Hulp nodig? Bel onze advocaten

Gemiddeld reageert dit bedrijf binnen 4 dagen. Mocht het langer duren, kan je contact met ons opnemen.

Onze advocaten zijn steeds bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 uur tot 12u30 en van 13 uur tot 17 uur (vrijdag tot 16 uur)

02 892 37 05

Publieke klachten

Alle klachten tegen dit bedrijf

  • V. V.

    31/10/2019

    Diefstal bagage Thalys

    "Beste, Op vrijdag 25/10/2019 is mijn koffer gestolen op de Thalys trein tussen Parijs en Antwerpen Centraal. Tijdens het opstappen op de trein heeft de conducteur me er op gewezen dat ik mijn koffer ..."
  • W. N.

    20/10/2019

    Problemen met boeking

    "Beste Op zaterdag 19/10/2019 heb ik 4x geprobeerd om een treinrit te boeken via uw website. Hierbij kreeg ik telkens een foutmelding, geen idee waarom. Op zondag 20/10/2019 heb ik dit nogmaals 2x g..."
  • P. S.

    16/09/2019

    foutieve promotie

    "Beste, ik zit klaar om te boeken op 12/09/19 om 9u de start van de verkoop van tickets aan 55€ voor de sneeuwbestemming van thalys. De website werkt niet. ik kreeg wel het keuzemenu maar op het mom..."
  • S. V.

    24/05/2019

    Problemen met terugbetaling

    "Beste, ik had een reis gemaakt met Izy van Thalys van Parijs naar Brussel. Mijn klacht nu is dat ik recht had op 2 koffers, maar we ik had samen met mijn vriendin maar 1 koffer mee om zo ruimte te bes..."
  • c. M.

    10/05/2019

    veiligheid / diefstal op TGV

    "Ik nam TGV 9864 van Avignon naar Brussel Zuid op wo 8/05 Na Charles De Gaulle stopte de trein in Lille. Mensen stapten op en af, ook dieven. Dieven namen mijn boekentas mee, en sprongen onmiddellijk ..."
  • D. S.

    19/02/2019

    vervroegde trein

    "Thalys vervroegt het vertrek van een trein zonder reizigers te waarschuwen, waardoor reiziger een voorstelling in Parijs misloopt en parkeerkosten maakt in station+ verplaatsingskosten naar het statio..."
  • G. D.

    14/11/2018

    oneerlijke boeking

    "Mijn mama bestelde op 13 september '18 treintickets voor onze skireis. Ze boekte op de website om 9u20 aan een bepaalde prijs, moest even wachten tot de juiste plaatsen gevonden waren... en kreeg de m..."
  • L. D.

    27/07/2018

    Veiligheid

    "Op de Thalys 09373 van 22/07/2018 zat in wagon 8 op plaats 65 zat een man zonder geldig vervoerbewijs met een geweer. Hoe veilig is het om met Thalys te reizen ?..."
  • J. L.

    14/07/2018

    Foutieve boeking (vergissing in traject)

    "Ik heb op vrijdag 13 juli 2018 bij IZY (de lowcosttak van Thalys) twee treintickets heen en terug tussen Brussel en Parijs willen bestellen. Deze tickets zijn voorzien voor het weekend van 20 op 22 ju..."
  • g. h.

    25/05/2018

    vertraging en afschaffing tgv

    "Wij (2 volwassenen en 2 kleine kinderen) keerden terug van Disneyland Paris, tgv had meer dan 2 uur vertraging en in Rijsel stopte de trein en werden we eraf gezet, een vriend diende ons op te halen i..."

Bekijk alle klachten