Score

Score best

9.2/10

#Info#

Bekijk gelijkaardige bedrijven

=

21 klachten

4 Afgesloten klachten

...

17 In behandeling

23.53% Beantwoord
76.47% In afwachting

Gemiddelde antwoordtijd 4 Dag(en)

Historiek van de score

...

.../10
......

Publieke klachten

Alle klachten tegen dit bedrijf

  • S. V.

    24/05/2019

    Problemen met terugbetaling

    "Beste, ik had een reis gemaakt met Izy van Thalys van Parijs naar Brussel. Mijn klacht nu is dat ik recht had op 2 koffers, maar we ik had samen met mijn vriendin maar 1 koffer mee om zo ruimte te bes..."
  • c. M.

    10/05/2019

    veiligheid / diefstal op TGV

    "Ik nam TGV 9864 van Avignon naar Brussel Zuid op wo 8/05 Na Charles De Gaulle stopte de trein in Lille. Mensen stapten op en af, ook dieven. Dieven namen mijn boekentas mee, en sprongen onmiddellijk ..."
  • D. S.

    19/02/2019

    vervroegde trein

    "Thalys vervroegt het vertrek van een trein zonder reizigers te waarschuwen, waardoor reiziger een voorstelling in Parijs misloopt en parkeerkosten maakt in station+ verplaatsingskosten naar het statio..."
  • G. D.

    14/11/2018

    oneerlijke boeking

    "Mijn mama bestelde op 13 september '18 treintickets voor onze skireis. Ze boekte op de website om 9u20 aan een bepaalde prijs, moest even wachten tot de juiste plaatsen gevonden waren... en kreeg de m..."
  • L. D.

    27/07/2018

    Veiligheid

    "Op de Thalys 09373 van 22/07/2018 zat in wagon 8 op plaats 65 zat een man zonder geldig vervoerbewijs met een geweer. Hoe veilig is het om met Thalys te reizen ?..."
  • J. L.

    14/07/2018

    Foutieve boeking (vergissing in traject)

    "Ik heb op vrijdag 13 juli 2018 bij IZY (de lowcosttak van Thalys) twee treintickets heen en terug tussen Brussel en Parijs willen bestellen. Deze tickets zijn voorzien voor het weekend van 20 op 22 ju..."
  • g. h.

    25/05/2018

    vertraging en afschaffing tgv

    "Wij (2 volwassenen en 2 kleine kinderen) keerden terug van Disneyland Paris, tgv had meer dan 2 uur vertraging en in Rijsel stopte de trein en werden we eraf gezet, een vriend diende ons op te halen i..."
  • H. V.

    10/05/2017

    Geen mogelijkheid voor om te boeken. Geen mogeijkheid tot telefonisch contact.

    "Ik heb een ticket besteld via Izy. De mainpagina ging uit van het vertrek op 11/05/2017. Toen ik doorklikte gaf de datum 10/05/2017. Hier heb ik overgekeken. Toen ik bevestiging van de mail kreeg, wou..."
  • L. V.

    20/06/2016

    geen respons op klacht van 30/05/2016!

    "Beste, Ik diende op 30/05 een klacht in via het klachtenformulier. Echter tot op heden, exact 3 weken later, heb ik nog geen antwoord vernomen op deze klacht. Daarom hierbij nogmaaals mijn kla..."
    Behandeld door Test Aankoop

Bekijk alle klachten voor deze sector