Terug

Nooit meer met Thalys!

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. A.

Naar: THALYS

31/08/2023

BesteIk had 2 treintickets gekocht voor 05/09 op de site van de Thalys van Brussel naar Parijs. Dit is mijn eerste keer dat ik ooit met Thalys zou reizen. Vandaag kreeg ik een mail dat de treinen afgeschaft waren en je een terugbetaling of omwisseling van je ticket kon krijgen. Toen ik naar de site ging om het ticket om te wisselen kwam er steeds een error te staan waardoor ik mijn ticket niet kon wisselen (hier heb ik ook een screenshot van). Ik heb toen proberen te bellen naar de klantendienst waar een wachttijd van 3uur was. Ik heb toen snel een ander ticket geboekt, omdat ik bang was dat alle tickets voor die dag uitverkocht zouden geraken aangezien iedereen nu moest omboeken en ook omdat het omwisselen niet werkte op de site.Na een aantal uur probeerde we het opnieuw en toen werkte de site weer en konden we de tickets omboeken dus dat had ik gedaan. Nu zat ik met 4 tickets voor dezelfde dag en hetzelfde uur waarvoor ik betaald had, dus ik belde naar de klantendienst om te vragen of een terugbetaling mogelijk was. Daar werd ik te woord gestaan door een mevrouw die zo onbeschoft was en zei dat ze daar niks aan kon doen en ik blijkbaar maar loog over alles, want bij haar werkte de site wel ondanks ik haar meerdere keren heb uitgelegd dat ik screenshots van de error op de site genomen had. Dus het was volgens haar mijn eigen schuld en toen werd er zo onbeschoft opgehangen en ben ik niet verder geholpen geweest. Ik snap niet dat er geen begrip is voor zulke situaties en er niet eens gekeken wordt naar een mogelijke oplossing. Ik zou nog steeds graag gewoon mijn originele of de nieuwe tickets, dat maakt me op dit moment niet eens meer uit, terugbetaald willen krijgen aangezien ik niks ben met 4 tickets en ik ze ook niet zomaar voor de lol geboekt heb en nu opeens zou willen veranderen. Dit is mijn eerste ervaring maar ook meteen de meest traumatische ervaring die ik met Thalys heb gehad


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform