Meest recente klachten

C. D.
14/08/2024

Geen terugbetaling

Geachte mevrouw/heer, Op 14/06/2023 heb ik in uw online winkel kledij gekocht, waarbij ik het bedrag van 611,64€ heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 14,/06/2024, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 23/06]een mededeling in die zin gestuurd via de webshop. Op 31 juli heb ik via customer care een reminder gestuurd waarop ik geen reactie ontving. Ook telefonisch kreeg ik steeds het antwoordapparaat. Tot op heden, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van 611,64. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen of ten minste gewenste kledij uit te leveren voor deze waarde. Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs • Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs

Afgesloten
M. D.
27/07/2024

geen terugbetaling retour

Geachte mevrouw/heer, Op 08/06/2024 heb ik in uw online winkel een bestelling geplaatst (Bestellingsnummer1S9866646c7700274465), waarbij ik het bedrag van 435,74 euro, incl verzendkosten heb betaald. Na de levering heb ik besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht voor 1 van de artikelen. Ik heb hiervoor het retourformulier ingevuld op 11/06/2024. De retour werd op 12/06/2024 gebracht naar een GLS punt, waarvan ik bewijs van afgifte heb ontvangen. Tot op heden lees ik op de betreffende pagina in mijn profiel van de webshop dat de retour 'in behandeling' is. Het door jullie verschuldigde bedrag van 183.92 euro werd nog niet terugbetaald. Ik stuurde jullie hiervoor een mail op 20/7/2024 maar ik kreeg geen antwoord. Ik nam ook verschillende keren telefonisch contact met de klantendienst maar ik krijg steeds de automatische boodschap dat de kantoren gesloten zijn. Tot op heden, na anderhalve maand, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van 183,92 euro. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen . Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Marleen DE LAUW

Afgesloten
E. V.
19/07/2024

terugbetaling retour

Geachte mevrouw/heer, Op 19/06/2024 heb ik in uw online winkel een bestelling geplaatst (bestellingsnummer1S986672d19400275003), waarbij ik het bedrag van 293,83 euro, incl verzendkosten heb betaald. Na de levering heb ik besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht voor 1 van de artikelen. Ik heb hiervoor het retourformulier ingevuld op 28/06/2024. De retour werd op 01/07/2024 gebracht naar een GLS punt, waarvan ik bewijs van afgifte heb ontvangen. Tot op heden lees ik op de betreffende pagina in mijn profiel van de webshop dat de retour 'in behandeling' is. Het door jullie verschuldigde bedrag van 83,94 euro werd nog niet terugbetaald. Ik stuurde jullie hiervoor een mail op 11/7/2024 op 15/7/2024 maar ik kreeg geen antwoord. Ik nam ook verschillende keren telefonisch contact met de klantendienst maar ik krijg steeds de automatische boodschap dat de kantoren gesloten zijn. Tot op heden, na 19 dagen, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van 83,94 euro. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen . Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Eva Van Crombrugge

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform