Geachte mevrouw/heer,
Op 08/06/2024 heb ik in uw online winkel een bestelling geplaatst (Bestellingsnummer1S9866646c7700274465), waarbij ik het bedrag van 435,74 euro, incl verzendkosten heb betaald.
Na de levering heb ik besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht voor 1 van de artikelen. Ik heb hiervoor het retourformulier ingevuld op 11/06/2024. De retour werd op 12/06/2024 gebracht naar een GLS punt, waarvan ik bewijs van afgifte heb ontvangen.
Tot op heden lees ik op de betreffende pagina in mijn profiel van de webshop dat de retour 'in behandeling' is. Het door jullie verschuldigde bedrag van 183.92 euro werd nog niet terugbetaald.
Ik stuurde jullie hiervoor een mail op 20/7/2024 maar ik kreeg geen antwoord. Ik nam ook verschillende keren telefonisch contact met de klantendienst maar ik krijg steeds de automatische boodschap dat de kantoren gesloten zijn.
Tot op heden, na anderhalve maand, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van 183,92 euro. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen .
Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.
Met vriendelijke groet,
Marleen DE LAUW