Geachte mevrouw/heer,
Op 14/06/2023 heb ik in uw online winkel kledij gekocht, waarbij ik het bedrag van 611,64€ heb betaald.
Bij de levering van het product, die plaatsvond op 14,/06/2024, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 23/06]een mededeling in die zin gestuurd via de webshop.
Op 31 juli heb ik via customer care een reminder gestuurd waarop ik geen reactie ontving. Ook telefonisch kreeg ik steeds het antwoordapparaat.
Tot op heden, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van 611,64. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen of ten minste gewenste kledij uit te leveren voor deze waarde.
Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs
• Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs