Geachte mevrouw/heer,
Op 19/06/2024 heb ik in uw online winkel een bestelling geplaatst (bestellingsnummer1S986672d19400275003), waarbij ik het bedrag van 293,83 euro, incl verzendkosten heb betaald.
Na de levering heb ik besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht voor 1 van de artikelen. Ik heb hiervoor het retourformulier ingevuld op 28/06/2024. De retour werd op 01/07/2024 gebracht naar een GLS punt, waarvan ik bewijs van afgifte heb ontvangen.
Tot op heden lees ik op de betreffende pagina in mijn profiel van de webshop dat de retour 'in behandeling' is. Het door jullie verschuldigde bedrag van 83,94 euro werd nog niet terugbetaald.
Ik stuurde jullie hiervoor een mail op 11/7/2024 op 15/7/2024 maar ik kreeg geen antwoord. Ik nam ook verschillende keren telefonisch contact met de klantendienst maar ik krijg steeds de automatische boodschap dat de kantoren gesloten zijn.
Tot op heden, na 19 dagen, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van 83,94 euro. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen .
Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.
Met vriendelijke groet,
Eva Van Crombrugge