Meest recente klachten

K. D.
23/07/2024

verkeerde levering

Geachte mevrouw/heer, Op 25/5/2024 kocht ik een 2 Baseus oplaadkabels in uw online winkel en betaalde ik 58,91euro. Ik ontving het pakket op 6/6/2024 en toen ik het opende, zag ik dat het niet het product was dat ik had besteld. In het bijzonder kreeg ik in plaats van 1 groene en 1 rode oplaadkabel, 2 zwarte opgestuurd. Ik nodig u derhalve uit mij het door mij gekochte product zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen 30 dagen na de datum van de bestelling toe te zenden en tegelijkertijd de bij vergissing geleverde goederen af te halen. Doet u dit niet, dan behoud ik mij het recht voor om ontbinding van het contract en schadevergoeding te eisen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging

Afgesloten
J. K.
20/12/2023

Verkoop producten die niet werken

Hallo,Ik heb bij Stuff Enough 2 producten gekocht. Deze zijn afzonderlijk geleverd uit china, ik krijg geen van beide aan de praat. Ik heb nadien 2x gevraagd of ze mij konden helpen met de opstart van de producten maar heb hier nooit antwoord op gekregen. Ik denk wel dat ik het product goed gebruik dus volgens mij zijn ze gewoon stuk geleverd. Heeft me wel bijna 150 euro gekost! En zij hebben het wsl voor enkele euro's gekocht in China. Oplichterij! Geen service na verkoop en valse garantiebelofte op de website!

Afgesloten
K. C.
16/04/2020

Ik heb de bestelling niet gehad wil het annuleren maar moet wel betalen

Beste ik bestelde op 21 maart bij Stuff Enough en tot op vandaag geen bestelling ontvangen. Nu krijg ik wel al betaal verzoeken. Ik kreeg hierbij vandaag een tracknummer waar ik tot mijn verbazing zag dat het van China moet komen. Ik heb aan de persoon van de webshop laten weten dat ik de bestelling wil annuleren omdat ik zolang niet ga wachten en dat producten vanuit China meestal niet voldoen aan de EU normen. Nu kreeg ik een mail terug dat ik de bestelling niet kan annuleren en moet betalen maar waarom moet ik voor goederen betalen die ik nog niet heb gehad.Ik vraag dus hierbij nogmaals om de bestelling te annuleren.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform