Terug

Verkoop producten die niet werken

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. K.

Naar: Stuff Enough

20/12/2023

Hallo,Ik heb bij Stuff Enough 2 producten gekocht. Deze zijn afzonderlijk geleverd uit china, ik krijg geen van beide aan de praat. Ik heb nadien 2x gevraagd of ze mij konden helpen met de opstart van de producten maar heb hier nooit antwoord op gekregen. Ik denk wel dat ik het product goed gebruik dus volgens mij zijn ze gewoon stuk geleverd. Heeft me wel bijna 150 euro gekost! En zij hebben het wsl voor enkele euro's gekocht in China. Oplichterij! Geen service na verkoop en valse garantiebelofte op de website!

Berichten (3)

Stuff Enough

Naar: J. K.

20/12/2023

Dear,We have received your message. Your matter has been forwarded to the relevant department so that they can assist you in the best possible way.It is very busy here at the moment. We try to answer your e-mail within 2 to 3 working days.  For a quick answer to your questions, please visit our Frequently Asked Questions page.With kind regards,Stuff Enough-----------------------------------------------------------------------------Beste,Wij hebben uw bericht goed ontvangen. Uw kwestie werd doorgezet naar de betreffende afdeling zodat zij u zo goed mogelijk kunnen verder helpen.Het is hier bij ons momenteel erg druk. Wij proberen uw e-mail te beantwoorden binnen 2 tot 3 werkdagen. Voor een snel antwoord op uw vragen kan u terecht op onze pagina Veelgestelde vragen.Met vriendelijke groeten,Stuff Enough-----------------------------------------------------------------------------Cher,Nous avons reçu votre message. Votre dossier a été transmis au service concerné afin quil puisse vous assister de la meilleure façon possible.Nous sommes très occupés en ce moment. Nous essayons de répondre à votre e-mail sous 2 à 3 jours ouvrés.  Pour une réponse rapide à vos questions, veuillez visiter notre page « Questions fréquentes ».Cordialement,Stuff Enough-- info@stuffenough.beBE 0635.560.034IBAN: BE73 9731 3910 0660BIC: ARSPBE22

J. K.

Naar: Stuff Enough

09/01/2024

Door geen antwoord te geven op mijn melding, laten jullie alleen maar zien dat jullie mij hebben opgelicht en niet professioneel zijn. Ik wil nog enkele dagen wachten, maar daarna ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen..

Stuff Enough

Naar: J. K.

09/01/2024

Dear,We have received your message. Your matter has been forwarded to the relevant department so that they can assist you in the best possible way.It is very busy here at the moment. We try to answer your e-mail within 2 to 3 working days.  For a quick answer to your questions, please visit our Frequently Asked Questions page.With kind regards,Stuff Enough-----------------------------------------------------------------------------Beste,Wij hebben uw bericht goed ontvangen. Uw kwestie werd doorgezet naar de betreffende afdeling zodat zij u zo goed mogelijk kunnen verder helpen.Het is hier bij ons momenteel erg druk. Wij proberen uw e-mail te beantwoorden binnen 2 tot 3 werkdagen. Voor een snel antwoord op uw vragen kan u terecht op onze pagina Veelgestelde vragen.Met vriendelijke groeten,Stuff Enough-----------------------------------------------------------------------------Cher,Nous avons reçu votre message. Votre dossier a été transmis au service concerné afin quil puisse vous assister de la meilleure façon possible.Nous sommes très occupés en ce moment. Nous essayons de répondre à votre e-mail sous 2 à 3 jours ouvrés.  Pour une réponse rapide à vos questions, veuillez visiter notre page « Questions fréquentes ».Cordialement,Stuff Enough-- info@stuffenough.beBE 0635.560.034IBAN: BE73 9731 3910 0660BIC: ARSPBE22


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform